Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Müstehak size

Müstehak size
 

Müstehak size.


Müstehak size..

Her ne kadar ekonomik sıkıntı yaşıyor olsakta Türkiye'de gerçekten aç olan yoksul sayısı hiç te sanıldığı kadar vahim değil.

İşte yine Ramazan nedeniyle bir aklıevvel zenginin yaptığı "gıda" yardımı ve yine aynı kareler..

Utanç verici yüz kızartıcı. Resimlerden kolayca anlaşıldığı gibi, kadınların hiçbiri çok ta yoksul görünmüyor. Ne varki yoksul oldukları beyinlerine çakılan, bir çuval kömürle ödüllendirilen halk 10 kiloluk bulgur için birbirini eziyor.. Yazıklar olsun bu tarz dağıtım yapana yazıklar olsun üç kuruşluk bulgura gururunu satanlara!.

Bu tür "hayır yardımları" insanlarımızı aşağılarken arsızlaştırdı. Yapılacak yardımın gizlilik içinde ve gerçekten muhtaç kişilere onları, medyaya teşhir etmeden yapılması çok zor olmasa gerek.

Doğrusu böyle ama o vakit "hayırsever" kendini nasıl gösterip teşhir edecek.?

Yoksulluğu kendilerine yakıştıran bu uğurda yerlerde sürüklenen bu insanlar, sünnet düğünü yaparken 30 araba, 3 kamera kiralar (!) kazan kazan yemek verirler. Çocuklarını evlendirirken, gelinlere dirseklerine kadar bilezik takarlar.. Bu ne perhiz bu ne lahana.?

İnanmıyorum acımıyorum size, sadece bu usanç utanç veren tabloları gördükçe yüzüm kızarıyor.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..