Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '16

 
Kategori
e-Ticaret
Okunma Sayısı
19
 

Müşterilerimiz veya Potansiyel Müşteri Adaylarımızla E-Posta ile İletişime Geçmek İçin Nedenlerimiz

Müşterilerimiz veya Potansiyel Müşteri Adaylarımızla E-Posta ile İletişime Geçmek İçin Nedenlerimiz
 

Müşterilerimiz veya Potansiyel Müşteri Adaylarımızla E-Posta ile İletişime Geçmek İçin Nedenlerimiz


Bazen insanlar bir şey yapmak için uyarılmak isterler. Satın alma kararını tetiklemek veya kendimizi hatırlatmak için bazı adımlar atmak gerekir. Bu gibi durumlarda iletişime geçmek için nedenleriniz olması lazım.

Bu nedenleri sıralamak gerekirse;

  • Özel gün tebrikleri
  • Yeni ürün haberleri
  • Önceki siparişler için teşekkür notu
  • Kampanya haberleri
  • Kullanıcının almış olduğu ürün ile alakalı bilgi
  • Kullanıcının almış olduğu ürün ile alakalı iş güvenlik tedbirleri
  • Seminerler, etkinlikler ve toplantılar hakkında bilgilendirmeler

Bu tip iletişimde başarılı olmak için öncelikle kaliteli bir e-posta sağlayıcısı ile çalışıp, gönderilerinizin spama düşmeden direkt ulaşmasını sağlayın ve kişileştirilmiş e-posta göndermeyi tercih edin. E-postanın kişiye özel olduğunu hissettirmesi o e-postanın okunmasını ciddi anlamda etkilemektedir.

İnternette birçok e-posta sağlayıcı firma bulabilirsiniz. Biz  e-hirdavat.com olarak bir yılı aşkın süredir Sendloop firması ile çalışmaktayız. E-Postanın ulaşmasında ve raporlama konusunda gayet başarılılar.

Sizlere tavsiyem, müşterilerinizi sıkmadan onlarla sürekli iletişim halinde kalın ve irtibatı koparmayın

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 37
Toplam yorum
: 2
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 220
Kayıt tarihi
: 23.05.16
 
 

2006 yılından beri E-Ticaret ile uğraşırım. Pazarlama, E-Ticaret, Ekonomi, Markalaşma vb. konular..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster