27 Mayıs '07
- Kategori
- Restoranlar
Müşterinin her dediğini yapma
Müşterinin Her Dediğini Yapma! Yoksa İflas Edersin
Müşteri velinimetimizdir, sözü ülkemizdeki birçok işletmenin duvarında asılıdır. Bu kuralı herkes bilir. Birçok işletme yine bu kural çerçevesinde şekillenir. Zaten, dünyada müşteriye bu kadar önem veren ikinci bir milleti bulmak da oldukça zordur. Bu, benim de beğendiğim bir kuraldır. Fakat bu kuralın değerlendirmesini doğru yapmak, sınırlarını iyi belirlemek gerekir. Aksi takdirde bu kural işletmeye faydadan çok zarar getirebilir.
İşletmeler Canlıdır
İşletmesinden sıkıldığını, bunaldığını söyleyen işletmecilerin başarılı olması beklenemez. Bu tür işletmeciler, özellikle kimse yokken, işletmesi içerisinde sevgisizliğinin aksine “Ben işletmemi çok seviyorum.” demeli, bunu gereken zamanlarda içinden tekrar ederek zihnine ve ruhuna iyice yerleştirmelidir. Sonuç olarak unutmayın ki; işletmeler canlıdır, sizi hisseder. Onlarla güzel konuşun, onları sevin ki onlar da sizi severek beklentilerinizi karşılasın.
Sevgisiz hiçbir şey büyümez, gelişmez.
Sabahın erken saatlerinden geç vakitlere kadar sürekli işletme başında durmak, işi kimseye teslim etmemek, ciro bilgilerini kimseyle paylaşmamak, kasaya güvenip de kimseyi oturtmamak, bilinen ve yıllardır bizlere öğretilen birtakım yanlış kurallardan biridir. Bu, zorunlu olarak işletmeden belli bir müddet ayrılmak durumunda kalıp da birtakım problemler yaşayan (Aslında çoğu kendisi işletmede olsa da ortaya çıkacak problemlerdir.) işletmecileri, işletmelerine daha bir tutkuyla bağlar.
kaynak :RAMAZAN BİNGÖL
Müşteri velinimetimizdir, sözü ülkemizdeki birçok işletmenin duvarında asılıdır. Bu kuralı herkes bilir. Birçok işletme yine bu kural çerçevesinde şekillenir. Zaten, dünyada müşteriye bu kadar önem veren ikinci bir milleti bulmak da oldukça zordur. Bu, benim de beğendiğim bir kuraldır. Fakat bu kuralın değerlendirmesini doğru yapmak, sınırlarını iyi belirlemek gerekir. Aksi takdirde bu kural işletmeye faydadan çok zarar getirebilir.
İşletmeler Canlıdır
İşletmesinden sıkıldığını, bunaldığını söyleyen işletmecilerin başarılı olması beklenemez. Bu tür işletmeciler, özellikle kimse yokken, işletmesi içerisinde sevgisizliğinin aksine “Ben işletmemi çok seviyorum.” demeli, bunu gereken zamanlarda içinden tekrar ederek zihnine ve ruhuna iyice yerleştirmelidir. Sonuç olarak unutmayın ki; işletmeler canlıdır, sizi hisseder. Onlarla güzel konuşun, onları sevin ki onlar da sizi severek beklentilerinizi karşılasın.
Sevgisiz hiçbir şey büyümez, gelişmez.
Sabahın erken saatlerinden geç vakitlere kadar sürekli işletme başında durmak, işi kimseye teslim etmemek, ciro bilgilerini kimseyle paylaşmamak, kasaya güvenip de kimseyi oturtmamak, bilinen ve yıllardır bizlere öğretilen birtakım yanlış kurallardan biridir. Bu, zorunlu olarak işletmeden belli bir müddet ayrılmak durumunda kalıp da birtakım problemler yaşayan (Aslında çoğu kendisi işletmede olsa da ortaya çıkacak problemlerdir.) işletmecileri, işletmelerine daha bir tutkuyla bağlar.
kaynak :RAMAZAN BİNGÖL