Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Mutfak sanatları akademisi

Mutfak sanatları akademisi
 

Mutfak Sanatları Akademisi, İstanbul Levent Alkent Sitesinin içerisinde kurulu, Türkiye’nin ilk ve tek özel profesyonel mutfak eğitimini veren, Milli Eğitim Bakanlığından onaylı bir kuruluş. Bu akademinin kapıları, aşçılığı kendisine meslek olarak seçmek isteyen her yaştan katılımcıya açık. Aynı zamanda “ben Cheescake’i çok seviyorum ve 15 çeşit Cheescake yapabilmeyi istiyorum” diyenlere de yer var. Hatta ve hatta “yumurta kırmayı bana öğretebilir misiniz?” diyenlerin de keyif alacakları atölyleler düzenliyorlar.

Benim için ise bir rehabilitasyon merkezi. Yemek ve mutfak ile alakalı herşey benim sevgi alanım içerisine girdiğinden dolayı bu kursa tabir yerindeyse “balıklama atladım”. Bana kocaman bir gülümseme ile kucaklarını açtılar. Tercihimi “Profesyonel Yiyecek & İçecek İşletmeciliği” yönünde kullandım. 15 haftadır devam ediyorum ve son haftalarıma girdim. Hayallerime bir adım daha yaklaşmamı sağladılar ve her konuda destek vermek üzere and içmiş muhteşem bir ekibin arkanızda olduğunu bilerek hayal etmek inanın daha kolay oluyor.

Okulun konforu ve sundukları imkanlar ise eminim ki yurtdışındaki bir çok okulu artmayacak düzeydedir. Emin olmam ise yurtdışında bu tarz bir okulu görmemiş olmamdandır. Ama Türkiye sınırları içerisinde bu kadar profesyonel imkanlar sunan başka bir eğitim kuruluşunun olmadığını biliyorum. Mutfak çalışmalarımızı gerçekleştirdiğimiz istasyonlarımız, malzemelerimiz ve eğitim ekipmanlarımızda şimdiye kadar bir eksiklikle hiç karşılaşmadım. “Bana bir bardak da kuş sütü lütfen, Browni'ye yakışacağını düşünüyorum” desem, eminim onu da getirirlerdi.

Hayatın ve günün gerginliğinden beni kurtardıkları anları saymak ise mümkün değil. Suratım yerde gittiğim akşamlarda, hep aydınlık bir ifade ile çıktım ve katılımcıların hepsinde de aynı şeyi gözlemledim. Tabii ki bunda dahil olduğum grubun uyumu da büyük bir etkendi, ama bu 15 hafta boyunca bana ders veren tüm hocamalarıma buradan teşekkür etmek istiyorum.

Profesyonel ekibi, seçilmiş özel sponsorları, konusunda uzman ve tanınmış eğitim kadrosu, eğlenceli atmosferi, kurslarının çeşitliliği ile dikkate almaya oldukça değer bir akademi. İnternet sitesini incelemeden mutfak konusunda devam etmemenizi öneririm.

www.msa.tc

 
Toplam blog
: 12
: 1618
Kayıt tarihi
: 11.08.06
 
 

Yazılacakların en zoru kendi hakkında yazılacak olanıdır. Halihazırda otomotiv sektöründe satış dep..