Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Dekorasyon
 

Mutfaklarda inox eşyalar devri

Mutfaklarda inox eşyalar devri
 

Bir kaç yıldır var inox modası.

Bildiğimiz beyaz değil de çelik buzdolabı, fırın, bulaşık makinası vs.

Tezgahlar bile öyle neredeyse.

Sevmiyorum ben.

Soğuk geliyor.

Yuva sıcaklığını bulamıyorum o mutfaklarda.

Ev mutfağı değil sanki fabrika mutfağı, hastane mutfağı.

O buzdolabına başımda bone, yüzümde maske, elimde eldiven olmadan dokunmak yasakmış sanıyorum bazen :)

Normal yemek tabağı yerine tabldot tepsisi varmış sanki dolaplarda.

Yıllarım hastanelerde, nöbetlerde geçtiğinden belki böyle düşünüyorum.

Çalıştığım ortamla evim arasında fark olsun isterim hep.

Rahatlıkla algılayabilmeliyim o farkı.

İşyerimin devamı gibi olmamalı evimin mutfağı.

Sıcak, samimi, basit, beni saran kucaklayan yalınlıkta olmalı.

Inox eşyaların olduğu mutfaklarda hissedemiyorum bu duyguyu.

Seveni vardır muhakkak, yoksa neden üretilsin?

Tercih meselesi tabii.

Ben sevmiyorum sadece.

Sevebilme ihtimalim de olabilemez asla :)

Neden diyacahsan...

Ne biliiimmm...

Ele işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..