Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Mutfakta un kavuruyorum

Mutfakta un kavuruyorum
 

mutfak


Selam Canım,

Rüyalarımı seçebiliyorum artık, bugün rüyamda karşı komşumun mutfağındayız onun ocağının üstünde büyükçe bir tencerede un kavuruyoruz, önce yağı çok gibi geliyor, ben kalkıp karıştırıyorum karıştırdıca un yağı çekiyor ona tarif ediyorum "un kavrulsun salçasını koyarsın, un çok gelirse birazını al sonra çorba yaptığında kullanırsın" diyorum derken uyanmışım.

rumuz: xzem



Sevgili Rüyadostu,

Gerçek hayatınızda yapmanız gereken, artık hayata geçirilmeyi bekleyen bir yetenek, bir eylem var. Hayatımda herşey var dediğiniz noktada bile muhtemelen içinizde hep bir eksiklik hissediyorsunuz, bu istediğiniz şeyi keşfedip hayata geçirmeniz halinde hayatınızda olumlu değişimler, ruhsal sıçramalar olacaktır. Rüya yorumları hayata geçirildiği sürece anlam kazanır, kolay gelsin, sevgiler
 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..