Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '07

 
Kategori
Müzik
 

Müthiş gece: Candan - Sezen

Müthiş gece: Candan - Sezen
 

Demlemişim koca bir çaydanlık çay hafif de tomurcuk kokulu hem de. Candar Erçetinle beraber ve solo şarkıları bekliyorum. Candan'nın Sertap Erener ve Nilüfer ile olan programını izlemiştim, müşhiştiler. Sonra Nukhet Duru' yu ağırladığı programı pek beğenmemiştim açıkçası. Araya birkaç hafta ara girdi, kaçırdım programlarını. Ama bu akşam kesinlikle bekliyordum zaten kafa 1500, sıcak çay önümde, ne yalan söyliyeyim şöyle damar biri konuk olsa da kah dertlerime sözcü olsun kah boşver dedirtsin.

Derken Candan sahneye çıktı yine o yaşına rağmen ki müthiş görüntüsüyle, söylemedi konuğunun kim olduğunu ama sadece bu akşam çok özel dedi. Umursamadım bile, kim bilir kim dedim, nerde bende o şans diye geçti içimden. Ama müziğin ritmi başladığında eyvahhh dedim sevinçten nasıl oluyorsa :) Sezen Aksu'ydu konuk. Sezen'i canlı dinleme fırsatı bulmuştum her ne kadar sahne vaktinin yarısını Hepsi Grubu'na vermiş olsa da. Ama Candan-Sezen birlikteliği daha programın başında heyecanlandırmıştı beni.

Nitekim müthiş bir geceydi, şarkının biri bittiğinde ne olur program bitmesin diye yalvarıyordum içimden ve yeni bir melodi başladığında offff bu süper diyordum. Eee hangisi kötüydü ki. Ama her şeyde olduğu gibi programın da sonu geldi. Tadı damağımızda kaldı iki süper ses ve yorumcunun birlikteliği.

Ben ne yapıyorum ama şimdi, youtube'dan sürekli Candan-Sezen düetini tekrar tekrar dinleyip, yaşıyorum ve TRT'ye programın tekrarı için e-mail atıyorum.

Sezen Aksu ve Candan Erçetin iyi ki varsınız!!!

Merak edenler için: http://www.youtube.com/watch?v=8xaIUm-6NeQ
http://www.youtube.com/watch?v=OlMvEnJLXpI

 
Toplam blog
: 13
: 547
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

Adım Muzaffer ama kısaca herkes Muzo der. Muz diyenlerde var beni kızdırmak için, arada kızsam da so..