Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Müthiş ikililer...

Müthiş ikililer...
 

Bazısı bir araya gelince güzel oluyor. Bazısı ne tek tek ne bir arada çekiliyor. Elimizde değil, birini anınca diğer aklıma geliveriyor. İşte benim penceremden müthiş ikililer ;

Anneannem ve babaannem ; Birisi konuşmayı çok seviyor, diğeri ise sükuneti. Konuşana tek yakalanınca fena kitliyor, konuşmayan ise sessizliğe ile çökertiyor. En iyisi biraraya gelmeleri. Çünkü o zaman anneannem ayıp olmasın diye daha az konuşuyor, babaannemde gayret gösterip biraz daha fazla laf ediyor. Birbirlerini dengeliyorlar, sonuç süper oluyor.

Kaymak ve kadayıf; İkisini de tek başlarına yemek mümkün değil. Biri çok yağlı, diğeri çok şerbetli. Ama bir araya gelmeleri yok mu... yeyin canlar afiyet olsun. Kaloriden patlarsınız ama olsun...

Erman Toroğlu ve Şansal A; Hey güzel yarabbim! daha kaç sezon daha izleyeceğiz?

Petibör ve çay; sanırım fazla söze gerek yok.

Fatih Terim ve Oğuz Çetin; Ne kadar çok ortak yönleri var yahu... ikisi de üçer kere kovulup milli takımda buluştular. Başarasızlığın ödülü, yüzbinlerce dolar ve milli takım. Afferin. Fatih Terim (Fiorentina, Milan ve GS) takımlarınan kovulurken Oğuz ise kuzeybatıdan güney doğuya doğru 3 kovulmalık bir yolculuk yaptı (FB, Gençler, Diyarbakır) Sonunda bir araya geldiler. Aynı minibüsle yolculuk yapıyorlar ve hatta aynı takım elbiseyi giyip eküri böyle olunur diye mesaj veriyorlar. Şaşırdığım şu, ben bir yönetmen olsam ve dünyanın en komik ikilisini yarat deseler, hani biraz da aptalca gözüksünler dense bana, yine de onları ikiz gibi giydirmek gelmezdi aklıma. Türk mizah antolojisine yaptıkları katlı için ellerini sıkmak gerek belki de. Bakalım 4. kez kovulabilecekler mi?

De Niro ve Al Pacino; Sadece bir kere aynı sahnede izleyebilmiş olsakta, hiç yanyana gelmeselerde, birini düşünüp ötekini anmamak ne mümkün?

Kahve ve çikolata; ya da çikolata ve her şey! ya da çikolata ve ben...

Ben ve Romeo; Sanki birbirimiz için yaratılmışız. Yazın Kilyos cıvıl cıvılken çarşıya bir çıkışımız var hele... Bütün kızlar Romeo'ya ve bütün dişi köpekler de bana hasta. Burada bir terslik olduğunu biliyorum ama işin içinden çıkamıyorum.

Mazhar Fuat ve Özkan Burada bir terslik var ama nerede?

Deniz Baykal ve ??? Yalnızlık ne kötü şey yarabbim

Aslan ve Kaplan Sanırım teknik olarak bir arada olmaları mümkün olmayan kedigiller. Zira aslan afrikaya kaplan ise hindistana ait bir kedi türü. Nedense bir arada anılıyorlar hep. Bir de aslanı erkek kaplanı dişi sanma durumu vardır ki... ben 5 yaşıma kadar öyle sanıyordum. Rafet El Roman'ın karısı vardı. Neydi adı... O hala onları karı koca sanıyor. Sakın uyandırmayın... (inanmayan okusun ve ölene kadar gülsün http://www.magazinci.com/icerik/2310/)
bu kadar geldi aklıma

K.

özgün'e sevgilerle..

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..