Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '07

 
Kategori
Bayramlar
 

Mutlu bayramlar....

Mutlu bayramlar....
 

Bayrama bir gün kaldı, şimdiden herkesin Bayramını Kutluyorum, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir Bayram geçirin, biz bu Bayram bir yere gidemiyoruz evdeyiz, belki tekneyle açılır mangal yaparız, eski Bayramlar'dan bahsetmeyeceğim,
herkesin aklında kalan Bayramlar. Ben yeni Bayramlardan bahsetmek istiyorum,
teknolojiyle beraber, Bayram ziyaretlerimiz kalmadı, evimizde oturup elimiz de cep telefonlarımızdan cırt cırt cırt mesaj yazıyoruz, çocukları genelde şeker ve çukulatayla geçiştiriyoruz, para vermek yerine, davulcuya evde yokmuş gibi kapılar açılmıyor nedense, bahşiş vereceğiz ya o yüzden, pek cimri bir toplum olduk, büyüklerimize de uzakta olup gidemediğimiz için telefon açar, kısa cümlelerle geçiştiririrz, neden acaba?

Konuşmaktan da aciz olduk, kapı karşı komşumuza dahi bir an önce gitsek te gelsek düşüncesiyle gider ve biraz oturur evimize geri döneriz, ama evimize gelen
misafirimize " aman bir an önce gitsin" diye bakmayız , çünkü biz misafir sever bir toplumuz, Bayramları genel de çalışanlar dinlenme olarak algılıyor aslında bir bakıma da dinleniyoruz gerçi ben pek dinlenemiyorum, sabah erken kalkıp
Bayram'ın son hazırlıklarını yapar, kahvaltıyı hazırlar, sonra çocukları ve eşimi hazırlar, en son ben kendimi hazırlarım , sonra eşimin elini öper, ailecek sırayla Bayram'laşırız, evimizde biraz oturup büyüklerimize gideriz, akşamı yaparız akşamda çocukları eğlenmek için alışveriş merkezine götürürüz , ikinci gün de tekneyle açılırız mangal yaparız, bol bol denize girer yüzeriz, 3. gün de misafirlerimiz bize gelirler ve böylece Bayram' da bitmiş olur, Benim Bayram yazılarım yaz yaz bitmez. BÜTÜN MB AİLESİNİN BAYRAMINI KUTLUYORUM NİCE BAYRAM'LARA RA HEPBERABER...

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..