Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Mutlu bayramlar

Mutlu bayramlar
 

Umarız ki, bu bayramda da geçmiş bayramlarda olduğu gibi insana bayram olduğunu unutturan kan ve dehşet manzaraları yaşamayız.

Umarız ki, bu bayramda da geçmiş bayramlarda olduğu gibi yollar kan gölüne ve hurda hale gelmiş araç görüntülerine sahne olmaz.

Umarız ki, bu bayramda da geçmiş bayramlarda olduğu gibi şehit evladının kabri başında ağlayan ana ve babalar onları yalnız bırakmamayı amaç edinmiş onurlu kalabalıklar tarafından ziyaret yağmuruna tutulurlar da yaslarına bir anlık da olsa ara vermek zorunda kalırlar.

Umarız ki, ana ve babalarını yaşlılık günlerinde huzur evi köşelerinde ya da fakirlik ve kimsesizlik kokan çaresizlik dolu hanelerde bir başlarına bırakan evlatlar da bir gün yaşlanacaklarını, hayatın kendileri içinde bir gün gelip sonbahara döneceğini hatırlarlar da vakit varken onların boyunlarına sarılırlar.

Umarız ki, olduydu da olmadıydı diyerek küstüğümüz kardeşlerimizle, akrabalarımızla, arkadaşlarımızla, dostlarımızla bu bayramda da geçmiş bayramlarda olduğu gibi bayram bitmeden elimizi uzatırız.

Umarız ki bu bayramda da geçmiş bayramlarda olduğu gibi annesi yada babası olmayan veya olsada ekonomik gücü olmayan ailelerin çocuklarını da kendi çocuklarımıza hangi marka giysiyi, hangi marka ayakkabıyı almak için harcadığımız zamanda hatırlarız da onların gülen gözleri bizim gönlümüzün güneşleri olur.

Umarız ki bu bayramda da geçmiş bayramlarda olduğu gibi gururumuza yenik düşerek ben kürtle el sıkışmam, çingeneye selam vermem demeden birbirimizi kucaklayabiliriz.

Kısacası dostlar, bu bayramda da geçmiş bayramlarda olduğu gibi insanlık gömleğini askıya asmadan, adam gibi adam olarak şöyle dosdoğru bir bayram kutlarız.

Nice mutlu bayramlar.

 
Toplam blog
: 8
: 448
Kayıt tarihi
: 07.11.09
 
 

İzmir'de doğdum, büyüdüm, okudum, evlendim, çocuk sahibi oldum. İzmir'de yaşamaya devam ediyorum. Ta..