Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutlu bir yıl olsun...

Mutlu bir yıl olsun...
 

mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl...


Bir yılı daha geride bıraktık…

Acısıyla tatlısıyla çok güzel günler geçirdik.

Kimilerimiz için 2007 mutsuz, sıkıcı, gözyaşı dolu bir sene; kimilerimiz için de eşsiz bir sene olmuştur.

Benim için daha çok sıkıntı dolu bir yıl oldu. Böyle bir yıl geçirmek istemiyorum bir daha…

Başta OKS stresi, stresi yetmiyormuş gibi sonuçları açıklandı o sınavınkinden daha kötü bir stres oldu. Sonra ağabeyimin ÖSS stresi… Kısaca berbat bir yıl oldu.


Arada sevinçli günlerim de oldu tabiî ki. Başta ağabeyimin ÖSS’yi kazanıp İstanbul’a gitmesi… Bu sevinç benim için her şeye bedeldi…

Yani benim için 2007 güzel bir yıl olmadı…


Ama 2008 öyle olmamalı…

Öyle mutlu olacak ki gözyaşlarım bile mutluluktan akacak…


Bunu nerden mi biliyorum?

Gözlerinizi kapatın şimdi. Hayatta istediğiniz üç şeyi kalpten dileyin…

Ben aynen böyle yaptım. Mutluluk, mutluluk, mutluluk…


Mutluluk olunca gerisinin de geldiğine inanıyorum ben…

Aşk, para, sağlık… Bence bunların hepsi mutluluğa bağlı…


Herkesin yeni yılı çoo...k mutlu olsun… Öyle mutlu olun ki mutsuz olanlar sizi görünce hayatın aslında mutluluktan ibaret olduğunu anlayıp onlar da mutlu olsun. Öyle mutlu olun ki gözyaşlarınız hep ama hep mutluluktan aksın. Herkesin yeni yılı çoo..k ama çoo..k mutlu, huzurlu olsun… Sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..