Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Mutlu düşün ki; mutlu olasın.

Mutlu düşün ki; mutlu olasın.
 

Think happy, be happy


Öncelikle herkese merhaba, bu benim burada ki ilk yazım. İlk cümlelerimde "mutluluk" üzerine olsun istedim. 

Hayatımız da çok dönemler atlatıyoruz. Bir fırsat çıkıyor karşımıza kârlı oluyoruz, bir an geliyor herşeyimiz yerle bir oluyor. O dönemleri nasıl atlattığımız, nasıl geçirdiğimiz emin olun çok önemli.

Benim 5 sene öncemde de yazmaya başlayış sebebim buydu. Gençtim, toydum (hoş hala gencim:)), basit şeyler de zor geliyor gözümde büyüyordu. Büyüyenler ise hayatımı zindan etmişti. Kimseye anlatamadığım zamanları yazarak değerlendirdim. Renkli mektup kağıtlarına, renkli defter yapraklarına, ardından bilgisayarım da yazıp durdum. Hissettiğim şey, çığ gibi büyüyüp üstüme gelen dertlerin yükünün bir yerler de kalmış olmasıydı. Kuş gibi hafiflememdi. Sırdaşım oldular bir nevi. Ardından anladığım ise olumlu düşünmekti. "Güzel günler sana gelmez, sen onlara yürüyeceksin" demiş Mevlana. Oturup bekleyip, haydi güzelleşsin herşey demek olmuyor. Yaşadığımız mutlu anlar için mutluluğumuzu paylaşıp çoğaltmak kalıyor. Kötü giden bir şeyler varsa da, mutlu olmak için, gelecekteki mutluluğu düşünüp bir şeyler yapmak gerekiyor. İşte o yüzden ayağınıza taşlar takıldığın da, onu itip önünüzü açmayı ve mutluluğu görmeyi bilmelisiniz.

O halde bugünün mottosunu bir kez daha gözden geçirmelisiniz. Ne kadar haklı olduğumu anlayacaksınız :)

 
Toplam blog
: 4
: 799
Kayıt tarihi
: 25.05.16
 
 

Taze mezun hayalindeki iş ile mezun olduğu kısım arasında derin bir fark olan, bir heves ile başl..