Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutlu günümüz

İnsan yaşamında önemli günler vardır. Doğum, evlenme, yakınlarını kaybetme gibi.

Herbiri kendi çapında çok önemlidir. 

Biz de aile olarak bugünlerde mutlu bir olay yaşadık.

Oğlumu evlendirdik. Düğününü yaptık. Yaklaşık bir yıldır gündemimizde düğün organizasyonu vardı. Çok zor oluyor. Dışardan göründüğü gibi değil. İnsan kendi başına gelince daha iyi anlıyor.

Gelen konuklarımızı rahat ettirmek. Düğünde aksiliklerin çıkmaması. Çocuklarımızın mutluluğunun gölgelenmemesi...

Neyse sonuçta 9 Haziran gecesi her şey çok güzeldi.  Bizim için farklı bir gece.  Düğünde hem sevinç hem de hüzün vardı. (Hüzünü ben içimde yaşadım.) Anneciğim ile babacığımın ilk torununun mutluluğunu görememeleri . Belki de biryerlerden bizi izlemişlerdir diye düşündüm. Küçük oğlumuz artık büyüdü.

Gözleri yine aynı .Tıpkı çocukluğundaki gibi. Bizim gözümüzde çocuklarımız büyümüyor. Sanırım bundan sonra biraz daha büyüyecek.

Oğlum mutluluğu fazlasıyla hak etti.

Her zaman saygılı, düşünceli, sorumluluk sahibi, çalışkan bir çocuk oldu. Belki yaşından fazla da olgun.  Küçük yaşta ortaokulu bitirip ayrı bir ildeki Fen Lisesine gitmesi, bizden ayrılması bunda etkili oldu diye düşünüyorum. Yaşam O'nu olgunlaştırdı. Yatılı okulun artıları olduğu gibi eksileri de vardı mutlaka. Sonuçta eksiler bizim açımızdandı.  Evden, yuvadan ayrılış.  Daha da dönemedi evine. Çıkış o çıkış.  Üniversite, master derken . Sonrasında da iş yaşamı başladı. Her anne babanın tek dileği bu olsa gerek. Vatana, millete yararlı,ailesine saygılı,dürüst, özgüven sahibi evlat yetiştirmek.

Ben bu konuda mütevazi olamayacağım.Benim oğlum ve kızım da aynen öyle. Her ikisinin deyolları açık olsun.

Bu arada gelinimizi de çok sevdik. Bir kızımız vardı. Şimdi iki kızımız oldu. Ailemiz genişledi.

Oğluma ve gelinime yaşam boyu mutluluklar diliyorum.

Darısı evlenme çağına gelmiş tüm bekarların başına...

 
Toplam blog
: 49
: 816
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Okumayı çok seviyorum. ..