Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Mutlu insanlar

Mutlu insanlar
 

musmutlu


 

“Şartlar ne olursa olsun, kim ne yaparsa yapsın. Bazı insanların mutluğuna gölge düşüremez.”
Dünyada ve etrafımızda olan bitenleri gözden geçirip derinlemesine düşündükten sonra, bu haftaki köşemde yazacak bir konu bulamamıştım. 
Neden derseniz o kadar çok konu var ki yazılacak ama insanların anlayıp idrak etmesi çok zor olduğu için boşa nefes tüketmek yerine
Her şartta, her koşulda hiçbir şeyden etkilenmeyen, etkilense bile belli etmeyen mutlu insanları yazmak istedim.
Bir ayaküstü muhabbetti arkadaşımla yaptığımız konuşma. Ticaret hayatında başarısız olup her şeyi kaybettiği halde toz kondurmuyordu içinde bulunduğumuz karmakarışık duruma
Sohbetimiz bankada geçiyordu. Hani şu insanları faize bağımlı yapan kuruluşlar. Hani şu bol kesen para dağıtıp, sonra icra memurunu kapıya gönderen bankalar. Şunlar işte şunlar her ilçede ilde bulunan çiftçinin, esnafın, emeklinin yanında olan bankalar
Arkadaşım mevcut iktidar partisini destekleyenlerdi ona göre vah tüh denecek hiçbir şey yoktu
Beraber yürüdük biz bu yollarda şarkısından sonra
“Bir gece ansızın gelebiliriz” şarkısına takılıp kalanlardandı
Bir davette ayaküstü kuvvet komutanlarına; her an her şey olabilir hazır mısınız?
Talimatının verildiğini söyleyenlerden
Vananın ellerinin altında olduğunu söyleyenlerden
Kapıları kapatıp yakın dostları Barzani aç, susuz koyacağını söyleyenlerden idi işte…

Kızmadım
Sinirlenmedim
Güldüm sadece
Başka ne yapabilirdim ki
Adam mutluydu
Musmutlu hem de
Güzel konuşuyor
Güzel düşünüyor
Güzelde ifade ediyordu içine düştüğü durumu.

Ne yazabilirim diye düşünürken, büyük orta doğu projesini mi yazayım, üst aklımı yazayım. siyonistlerimi yazayım. İsraili mi, Amerika yı mı?
Olmaz tabi ki
Her konu hakkında en az 5 er yazı yazdım. Ama insanlarımız bir nebze bile durumun vahametini görüp üzülmediler.
Üzülemiyorlardı bir türlü
Onlar hep mutluydu düşünmedikleri için
Olayların sonunu kestiremedikleri için, çocuklarına ve torunlarına nasıl bir vatan bırakacaklarını bilmedikleri için

Sonra dedim şu motorlu taşıtlar vergisini yazayım. Baktım ki yetkili, motorlu taşıtlar vergisini arabası olmayanlardan almayacağız deyince ondan da vazgeçtim.
Benim bir motorlu birde motorsuz taşıtım var. Duyunca motorlu taşıtım için üzüldüm. Vergiyi çok bulup satarsam nasıl ayrılırım ondan diye…
Sonra motorsuz taşıtım adına sevindim. Park sorunu yok, vergisi yok. beşbin lirayı geçmiş benzin parası yok. Yok, oğlu yok işte

Dövizi, akaryakıtı, altını, borsayı mı yazayım? Yok yok
Hiç biri olmaz bunlar yazılmaz
İnsanları mutsuzluğa sevk eden karamsar yazılar yazmak olmaz.
Hem nem olur nem olmaz. şuçlu duruma düşeriz. Belki bundan bile mutlu olur insanlar
Hem de musmutlu
Çağımız inançsızlarının ve imansızlarının hastalığı değil mi zaten
Kendin başkalarının iyi olmasını istememeleri!

Ne yazılabilir ki başka bilmiyorum…
Son bir haftada 20 vatan evladı şehit oldu onu mu yazayım? 
Söyler misiniz kaç kişi duydu?
Kaç kişinin içi yandı? 
O kınalı kuzulara yeterince yer ayrıldı mı televizyonlarda gazetelerde. Hayır, niye
Çünkü vatan için şehit olunur. Hem onların işi bu, mesleği bu ölebilirler bundan daha doğal ne olabilir. Diyenlerin sayısının ne kadar olduğunu biliyor musunuz ülkemizde?

Büyük şehir belediye başkanlarının veya diğer belediyelerin durumunu mu yazayım? Beni ve sizi ilgilendirmeyen konular değil mi bunlar
Atı alan Üsküdarı geçmiş mi? Geçmiş.
Bir alt geçit
Bir üst geçit
Bir park
Bir oyun alanı
Üç beşte AVM yapmış adam
İnsanlar mutlu
Hem de musmutlu
Şimdi bunları eleştirip kötüleyip, bu mutlu insanların mutluluğuna gölge düşürür müyüm?
Yapmam tabi ki ?

Sonra dedim ki Amerika’daki terör olayını yazayım… Baktım ki, kâfirler öldü, terör onları da vurdu, sıra size geldi diyenlerin sayısı milyonları bulmuş
Bu tür olaylardan mutlulukları kat be kat artmış
Mutlular
Mutluyuz
Mutlusunuz


Sonra yaşadığım yerin bazı sorunları varmış. Olabilir. Bundan doğal ne olabilir ki.

Alt yapı çalışmaları uzun sürmüş, yollar, kaldırımlar perişanmış, sular içilmiyormuş, tozdan çamurdan çıkılmıyormuş olabilir. Bundan doğal ne olabilir ki
Gülü seven dikenine katlanırmış
Katlanması gerecek mutlu insanların biraz daha
Musmutlu değil de mutlu olmak için bittiğindeki hoşluğu, güzelliği, rahatlığı, arabanızın hiç sarsmadan gidişini düşünün hele… ohhh... Müzik açmışsınız, kolunuzun birini camdan çıkarmışsınız
Heyytt var mı ulan bundan güzel şey
Mutluyuz
Hem de musmutlu…
Sizi bilmem ama ben kendime adıma hiç mutlu değilim dostlarım.
Ülkem gibiyim işte, deyim siz ne anlarsanız anlayın… Vesselam

Arap Kurt - Köşe yazıları-

 
Toplam blog
: 35
: 151
Kayıt tarihi
: 18.01.14
 
 

1965 yılında Çorum'un Alaca ilçesinde doğdu. İlkokulu orta ve liseyi Alaca'da bitirdi. 1985 yılın..