Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

30 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Mutlu ol yeter...

Mutlu ol yeter...
 

Biliyorum çok zor olacak
Onlarca göz arasında seninle göz göre gelip
O güzel gözlerinin içine bakıp
Seni seviyorum bir tanem diyememek…
Biliyorum dün gibi bugün yarın
Ve daima gözlerim hep seni arayacak…
Biliyorum çok zor olacak
Senden ayrı kalmak
Seni seninle birlikte yaşayamamak
Ama olsun, alışkınım ben
Yalnızlığa sensizliğe ve hasrete
Gelmesen de olur
Görmesem de, sen mutlu ol yeter…
Bıraktın nasıl olsa giderken kokunu
Odanın dört bir yanına
Çınlayacak kalp atışlarının sesi
Kumrularımın göğsünde
Ve bir yıldız kayacak her gün gökyüzünde
Ben ikimize dilek tutacağım
Biliyor musun en zoru ne olacak benim için
Yüreğimi alıp götürsen de
Seni seninle yapayalnız bırakmak…
Biliyorum çok zor olacak
Hiçbir şey olmamışçasına
Geleceksin diye yollarına bakmak
Ama olsun alışkınım ben
Karanlıklarda bile gölgenle yetinirim
Gelmesen de görmesem de olur
Kucaklamasam da sen, “ mutlu ol yeter…”
 
Erdoğan ÖZGENÇ
 
Adana 30.10.2014 20.22
 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..