Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '13

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Mutlu olmak için O kadar çok sebebim var ki....

Mutlu olmak için O kadar çok sebebim var ki....
 

Biraz evvel Doktorum Erkan Sarıyıldız'ın bir gönderisini okudum sosyal paylaşım sitesinde. 'Bugün kendine Mutlu olmak için bir sebep bul. Zor değil o kadar çok şey var ki. 'diye yazıyordu. Bugünlerde Erkan Bey'ın 'Ayak İzlerim' adlı yeni kişisel Gelişim kitabını okuyorum.

Bu yazı üzerine bir an durdum ve düşündüm. Mutlu muyum diye. Takriben bir aydır fizik tedavi ve çeşitli tıbbı  tetkiklerle uğraşıyorum. Dün yazımda da paylaştığım gibi ortopedik örnek bezi gibiyim. Örnek bezi ne diyeceksiniz belki. Hani şu ilkokulda Elişi dersinde yaptığımız üzerinde ilik, düğme, yama vs dikiş örneklerinin yer aldığı kumaş parçası. İşte ben de menüsküs, tendom iltihabı, karpel tünel sendromu, omurgada disk daralması, boyun fıtığı gibi arazlarımla adeta ortopedik örnek bezi konumundayım. Birazdan çıkıp fizik tedaviye gideceğim. O sebepten yazımı hızlı hızlı yazmaya gayret ediyorum. Bu tedaviler ve arazlarım sebebiyle sosyal yaşamıma bir süre ara verdim. Bugün çok sevdiğim arkdaşlarımla olan toplantıma sırf ulaşım zorluğu sebebiyle gidemiyorum.

Bütün bunlar arasında mutlu muyum diye düşündüm. Bir mutluluk kırıntısı bulabilirmiyim diye yaşamımı gözden geçirdim. Ne kırıntı. Düşüncelerim sonunda yaşamımda mutluluk nehirleri buldum adeta.

Evet mutluyum. Öncelikle okuyabilecek gözlere sahip olduğum için, yazabilecek ellere sahip olduğum için, okuduklarımı anlayacak ve yazdıklarımı toparlayacak akla sahip olduğum için mutluyum. İki  kızım, torunlarım, eşim sağlıklı ve başarılı olduğu için mutluyum. Kimseye maddi, manevi muhtaç olmadan yaşamımı sürdürebildiğim için mutluyum. Bedenimdeki arazların ölümcül olmadığı, bir gün geçebilme umudu olduğu için mutluyum. Tekrar yaz geleceği, sıcak, güneşli günlerin yaşamıma ışık saçacağı için mutluyum. Daha da önemlisi hafta sonunda İzmir'e gidip torunlarımı göreceğim, küçük İdil'imle evcilik oynayacağım için mutluyum.

Görüyor musunuz mutlu olmak için ne kadar çok nedenim var.

Teşekkürler Sayın Erkan Sarıyıldız. Beni sarsıp, bu düşünecelere sevk ettiğiniz için. yaşamımdaki mutluluk sebeplerimi tekrar bulup çıkartmama neden olduğunuz için çok teşekkür ederim. 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..