Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Mutlu olmak mı, huzurlu olmak mı?

Mutlu olmak mı, huzurlu olmak mı?
 

İnsan mutlu olmadan nasıl huzurlu olabilir? Ya da eğer huzur içindeysem zaten mutluyum demektir. -mi


İnsan mutlu olmadan nasıl huzurlu olabilir? Ya da eğer huzur içindeysem zaten mutluyum demektir. -mi diyorsunuz siz de?

Hı hı, peki. Size hayatınızın geri kalanında başarılar tabi böyle bir hayatınız varsa! Yalan söyleyerek, bir şeyleri gizleyerek veya ufak ufak çarpıtarak neyi değiştirebilir, nasıl mutluluğu isteyebilir, kimi kandırabilirsiniz? Düşünün bakalım…

Mutluluk ve huzur ayrı şeyler benim için. Mutlu olmak için çaba gösterebilir, onca yanlışa eziyete katlanabilirsiniz. Sonunda mutlu olur musunuz? Bilmem… Deneyin.

Ama huzur bambaşka bir şey. Düşünmeden yaşamak, acabalardan uzak kalmak, balkonda çay içerken bile tebessüm edebilmektir. Ne katlanmanız gereken bir yanlış ne de göstermeniz gereken bir çaba bekler sizden. Sadece -olumsuz- düşünceleri bir kenara bırakmanızı ve her şeyiyle onun kollarında olmanızı ister.

Şu şöyle olmuştu,  şuradan buraya gelince bunlar oldu diye geçmiş kaygısı, şunlar hep böyle olmaya devam ederse o da şöyle olur gibi bir gelecek anlamsızlığı yaşamamaktır huzur.

Yok böyle bir hayat biliyorum ama bildiğim halde ben bu aralar bunu yaşıyorum. Huzuru seviyorum mutluluk gelmese de...

 
Toplam blog
: 43
: 983
Kayıt tarihi
: 22.04.12
 
 

İşletme  mezunu. Kurumsal şirketlerde satınalma, muhasebe, halkla ilişkiler üzerine çalıştı. Kişi..