Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Mutlu vedalar

Mutlu vedalar
 

http://www.cocuksevgisi.com/


Bir öpücük daha konduruyorsun yanağıma

bir veda daha...

mutlu vedalar

gidiyorum ama döneceğim diyen bakışlar


Sen giderken Badem´in şarkısı geliyor aklıma

“Taki o gelene kadar gökten yıldız toplayacağım ..
Senin o salkım salkım saçlarına ..
Taki o gelene kadar gökten yıldız toplayacağım ..
Senin o salkım salkım saçlarına ..
Işıl ışıl bir taç yapmak için ..”


her seferinde

her vedada

biliyorum ki

yine geleceksin


Benden bir parçasın ama sen ben değilsin

gitmelisin

keşfetmelisin

kendini ve dünyayı


ve sonra yine gelmelisin

kendi kanatlarınla uçmalı ama

yorulduğunda kanatlarımın altına sığınıp

dinlenebileceğini hiç unutmamalısın


Her sabah

seni anaokuluna yollarken

“Güle güle kızım” derken

gözlerindeki o ışıltıyla mutlu oluyorum

o küçücük dudaklarınla yanağıma kondurduğun öpücükler

boynuma sarılışın

ve o gururlu bakışın

“Gidiyorum anneciğim,

gidebilirim

kendi ayaklarımın üstünde durabilirim

ama yine geleceğim

giderken gidebilmekten,

geldiğimde de

seni; beni beklerken bulmaktan mutluyum” diyen bakışların

Elini havaya kaldırıp “bak ne kadar büyümüşüm annecim değil mi” diye soruşun

beni mutlu ediyor.

Bu mutlu vedalar

senin her gün biraz daha büyümeni sağlıyor

Özgürlüğe bir adım daha atmanı..


Seni çok seviyorum canım kızım...


http://www.cocuksevgisi.com

Nil Tuncalı

 
Toplam blog
: 5
: 814
Kayıt tarihi
: 24.01.09
 
 

3 yaşında bir kızım ve 8 aylık ikiz oğullarım var. Almanya' da yaşıyorum. Yazmayı çok seviyorum. ..