Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Yılbaşı
 

Mutlu yıllaaaarrr:))

Mutlu yıllaaaarrr:))
 

Hep kar yağsın isterim yeni yıl gecesi. Eskiden yağardı. Onun özlemiyle giriyorum yeni yıla. Tek tek herkese mesaj yazamadığım için bu sefer topluca tüm sevgili ve saygıdeğer MB yazarlarının yeni yılını kutlamak istedim. Bayram mesajı da yazamadım. Ancak bana mesaj yollayan sevgili dostların mesajlarına cevap verebildim o kadar. Yine sağolsunlar mesaj yollayıp yeni yılımı kutlayan dostlar olmuş. Tek tek isim vermeyeceğim başkaları gibi. Çünkü herkes benim için aynı mesafede.

Umarım tek bir yazıda herkese yazdığım bu yeni yıl tebriği kabul görür. Hepinize yeni yılda mutluluklar diliyorum. Bu kadar değil tabii. Sağlıklı bir şekilde gülebildiğiniz, sevdiklerinizin yanınızdan hiç eksik olmadığı, tüm dileklerinizin gerçek olacağı, kötülerden ve kötülüklerden uzak olacağınız, hiç bir şeyin özlemini çekmeden yaşayacağınız bir yeni yıl diliyorum.

Hepinizi sevgiyle kucaklıyor, mutlu yıllar diliyorumm:))
 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..