Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Mutlu Yıllar Milliyet Blog Ailesi

Mutlu Yıllar Milliyet Blog Ailesi
 

Mart 2007 tarihinden itibaren Milliyet blog üyesi oldum, Milliyet blog sayfasını açıp bakmadığım gün sayısı nadir oldu. Yalnızca yolculuk veya bulunduğum yerde internet ortamı yoksa bakamadım. Aslında daha önceden de düzenli bir internet kullanıcısı idim ama blog sayfalarında olmak bambaşka bir duygu. 2008 yılına girerken de, böylesine düzeyli ve dostça bir ortamda olmaktan dolayı mutluyum.

İlk zamanlar sevgili editörümüzün başını çok ağrıtıyordum, ‘Neden yazım zamanında yayınlanmadı?’, ‘Tık tık editörümüz uyuyor mu?’ diye az rahatsız etmemiştim kendisini. Bir kez de yapılan bir etkinlik konusunda( etkinliği yazmıyorum çünkü yine tepkili yazılar gelebilir), eleştirici bir yazı yazdım, sağolsun editör tarafından kibar bir dille karşılık verildi bunun için tekrar kendilerine teşekkür etmek istiyorum.

Milliyet Pazar da gusto bölümünde yazdığımız bir blog yazım yayınlandı, sanırım 2007 ve Milliyet blog üyesi olmam adına aldığım en güzel hediye bu oldu. Henüz blog toplantılarına katılmadım ama katılan arkadaşların anılarını okumaktan keyif alıyorum. Blog yazarları olarak üreten ve paylaşan insanların bir arada olması, insan ilişkileri konusunda umudumuzu artırıyor.

Sevgili ablalarım Nursen ve Halide ile her gün haber alabilmenin mutluluğu da ayrı benim için. Ve yine belki sosyal çevremizde karşılaşamadığımız ama burada bulup kendimizi zenginleştirdiğimiz dostluklar var ki, Yaşam Çiçeklerim ve Nilgun arkadaşım benim için öyleler, bizim için çok değerliler.

Blog sayfası için emek harcayan, yorumları ve mesajları ile katılımcı tüm blog arkadaşlarımızın değerli olduğunu düşünüyorum ve böyle bir ortamı paylaştığımız için teşekkür ediyorum. Ayrıca, Bayram ve yeni yıl kutlama mesajları yazan; İlyas Bayram, mavinin güncesi/hanife, , Zeynep Gülay Kibaroğlu, ay-can-zmr, A-siyazar, yolunDİĞERyarısı, Ruksan İLDAN, narçiçeği, Süleyman EKİM, FAHRETTİN ÇİTİL, september1 özlem, Enfal Törün, dilara45, Ezgi Umut, Ahmet YILMAZ, s. aydın "susmak erdem değildir", Efsane FB 1907 Baterist Metin, Serap İnce, Abla, erol aslan, tijhal, murat ertaş… arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum.
Söz verdiğim gibi blog için de bir hediye hazırladım, resmini koyduğum yılbaşı kartını kendim hazırladım.

http://www.filebuzz.com/files/Free_Greeting_Card_Software/1.html adresinden, CardStudio isimli program ile hazırladım, sizler de sevdikleriniz için bu adresten indirebileceğiniz programlar ile güzel kartlar hazırlayabilirsiniz.

2008 yılının hepimize sağlık ve mutluluk getirmesini diliyorum. Sevdiklerimizle, sağlıklı ve huzurlu olmak en büyük zenginliğimiz. Saygı ve sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..