Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Yılbaşı
 

Mutlu Yıllar

Mutlu Yıllar
 

Sol elinin son üç parmağını kapatıp, açık olan yedi parmağı ile her iki elini yukarıya kaldırdı. “<ı>ortalama insan ömrünü düşünürsek, bu bize verilen başlangıç kredisi idi.” Dedi. Sonra, sağ elini yumruk yaptı ve şöyle bir baktı yumruk yaptığı eline, giden bir dostun, kaçırılan bir fırsatın arkasından bakar gibi; “<ı>bu bitti” Dedi. Sol elinin açık kalan işaret ve başparmaklarını salladı birkaç saniye, “ <ı>elimizde kalan sadece bu, bunun da ne kadarına sahibiz? Henüz bilmiyorum.” Diye bitirdi.

Eskişehir- Ankara kara yolundaydık. Her üçümüzde yorucu bir hafta sonu geçirmiştik. Ama mutluyduk. Özellikle ben çok mutluydum. Bir özlemimi gidermiş, yaşamımda özel yerleri olan iki şeyi, Türk Hava Kurumu’nu ve Milliyet Blog’u buluşturmuştum. Sayıları çok olmasa da, MB Ailesinden Yazar ve Okurlar, benim çağrıma uymuş ve THK İnönü Havacılık Eğitim Merkezi’nde buluşmuştuk. Orada THK’yı tanıdık, tanıttık. Gerçeğin çıplak halini gördük, gösterdik. Artık, görevini yapmış olmanın mutluluğu içinde evimize dönüyorduk. Türk Hava Kurumu Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Bahattin Adıgüzel ve Kadim Dostum, TODAİE( Türkiye ve Ortadoğu Amme İdaresi Enstitüsü) Kamu Yönetimi Uzmanlık Programı’ndan sınıf arkadaşım(1986) Polis Başmüfettişi Erol Özdemir’le birlikte.

Bahattin Bey arabayı kullanıyordu. MB İnönü Buluşması ile başlayan sohbet genişlemiş, söz; yaşama ve yaşamla ilgili konulara kadar gelmişti. İnsan yaşamında istemesek de belirli zorunluluklar için ayrılan zamanların gerekliliği, ama her şeye rağmen bu zorunlu gerekliliklerin de insan yaşamından, yani başlangıçta verilen krediden harcanacağı, çocukluğumuz, öğrenciliğimiz, askerliğimiz, memuriyetimiz…. Hepsinin bu kredi hesabına dahil olduğunu anlatıyordu.

İşte tam bunları anlatırken; sol elinin son üç parmağını kapatıp, açık olan yedi parmağı ile her iki elini yukarıya kaldırdı. Sevgili dostum Erol Bey. O araba da bulunan ve yaşları birbirine yakın olan bizlerin durumunun özeti.

Yaşanacak son iki “on” yılımızın kalmış olabileceğini, bundan da çok emin olmamamız gerektiğini de anımsatarak....

Yeni bir yıla giriyoruz. Ben sağ elimi çoktan yumruk yaptım. Sol elimdeki kaç parmağımı açabilirim? Bilmiyorum. Ama geride kalan yıllarım kaç parmak hesabına uyarsa uysun; öncelikle kalan süremi mutlu, yararlı ve üreten bir insan olarak sürdürmek istiyorum.

Tüm MB Okurları/ Yazarları kaldırın ellerinizi yukarıya, kapatın sonra yaşanmışlıkları, kalan açık parmaklar kredinizden geriye kalanlar. İşte o geriye kalan yıllarınızın değerini bilin lütfen..

Not: MB Yazarı değerli dostlarımdan, pek çok yeni yıl kutlaması mesajı aldım. Çok teşekkür ediyorum. Ben biraz işin kolayını seçiyorum sanırım. Kutlamayı buradan yapıyorum. ( Kredim size göre bir hayli azaldı) Tüm MB ailesi’nin Yeni yılını kutluyor, sağlık ve mutluluk dileklerimi gönderiyorum. Saygılarımla..

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..