Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Mutluluğa bir kala

Mutluluğa bir kala
 

Kaynak:İnternet


Sevdiğim gün mutsuzdum ben,

Kızgındım, küskündüm.

Sev dediği için sevdim onu,

O da benim gibi kızmasın

O da benim gibi küsmesin diye.

Beş yol var dı önümde;

Biri ruhuma uymadı,

Biri bedenime.

Biri kendime uymadı,

Biri kafama.

Biri de oydu zaten.

Hızlıca vazgeçtim ondan,

Beşinide attım denize,

Dalgalara bıraktım ruhlarıyla tek tek,

Köpükle yıkandılar.

Temizdiler artık, melek gibiydiler.

Geri istedim sonra,

Ama gelmediler.

Temizler dedim, istedim,

Ağladım köpüklere,

Köpürdü gözyaşlarım.

Mutluluğa bir kala, yakayamadım gözyaşlarımı..

Asude Köroğlu / 03.08.2010

 
Toplam blog
: 9
: 732
Kayıt tarihi
: 12.07.10
 
 

1973 doğumluyum.Kendimi bildim bileli yazarım, her ne olursa. Yıllarca günlük tuttum. Bugüne kadar s..