Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluğun ayarlarıyla kim oynadı ...

Dışarıdan nasıl göründüğümü bilmiyorum ama, içeride işler iyi
gitmiyor desem abartmış olmam galiba.
 
Fazlasıyla yoruldum!
 
Birileri gelip sürekli mutluluğun ayarlarıyla oynuyor sanki…
 
Bir bakıyorum görüntü karlı, sonra komple kaybolmuş…
 
HD kalitesinde bir görüntüyü tam olarak yakalayamıyoruz …
 
Ekran kalitesi, çözününürlüğü ne kadar yüksek olursa olsun, ayarlar da yapılan ufacık bir dokunuş sistemi çökertmeye yetiyor.
 
Benim mutluluk ayarlarında da problem var bu aralar :)
 
Görüntü var, ses yok .
 
Eskiden çatıya çıkar anteni sağa sola çevirirdik. Olmadı tencere kapağı takardık sopanın ucuna, az da olsa sonuç görüntü netleşirdi. Şimdiler de ne mümkün! her yer kablolu yayın…
 
Metrelerce döşenmiş, kara bir kutuya bağlı beyaz kablolar. İçinde ne olduğunu bilemediğimiz çözemediğimiz onlarca yüzlerce tel yumağı. Arap saçından beter halde… Yani ayarlar bizim elimizden alındı artık…
 
Çevrilip, döndürülecek bir durum yok…
 
Birileri yine  benim ayarlarla oynadı bu aralar, keyifli keyifli HD kalitesinde film seyrediyorum diye sevinirken, filmin daha 30.  dakikasında ses gitti…
 
Siz siz olun kanal bulmak için uydu ayarlarınızla oynamayın. Aksine ayarlarınızı koruma altına alın. Yoksa birileri gelir ve siz anlamadan ayarlarınızı bozar olan  kanallarda kaybolur gider…
 
“Mutlu”kalın, “Hoş” kalın arkadaşlar… 
 
Toplam blog
: 3
: 395
Kayıt tarihi
: 12.09.12
 
 

Herkes gibi biriyim işte. Yaz mevsiminin en sıcak ayı Ağustos’un ilk günü dünyaya geldiğimde..