Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Mutluluğun nefesi

Mutluluğun nefesi
 

Hüzün dolu bir akşamın koynunda
İçerken, dertlerimin şerefine ayyaşca,
Kadehleri saymadan, tükettim hüzünleri,
Boşalan şişelerde, aradım mutluluğu,
İki kadehten sonra, yeşerir ufkunda;
mutluluğun resimleri, hayal meyal,
Yüreğimde, bir tıkırtı sessiz, sakin
Al beni içeri, ne olur sana geldim.
Kimsin, nesin demeden sızar içeri,
Kurulur, yereğinin baş köşesine,
Tanıtır kendini, sana kimliğini.
Yaşasın dersin, demek sen o'sun
Aylardır, uğramamıştın kapıma,
Çok beklettim seni, biliyorum
Ama önce yalan olanları dağıttım,
ufak ufak avunsunlar diye.
Şimdi sıra sana geldi,
Çok beklettim, ama değecek göreceksin
Mutluluğun sesini, sahte sevgililere,
Mutluluğun nefesini, sana vermeye geldim.
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..