Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluğun resmi nasıl çizilir?

Mutluluğun resmi nasıl çizilir?
 

Mutluluğun resmini çizmek mi dediniz?

Uçurtma çiziniz ben anlarım.

Kuş resmi çizseniz de olur..

Uçak çizmiş olsanız da anlarım.

*

"Putğur senun sayende Memet" dedi İlkokul sıralarında yanyana oturduğum, açık hava sinemasında film seyretmek ve artist resimlerini satın almak için para biriktirmek adına çocukluğumuzda birlikte ayakkabı boyacılığı yaptığım çok sevdiğim ve onun da beni sevdiğine inandığım bir arkadaşım. (Laca 'putğur', uçuyorum demek)

O uçtuğunu ifade ettikçe ben daha çok uçmaya başladım mutluluğumdan!

Yamaç paraşütü ile değil..

Uçan balon zeplin ile de değil..

Tarifi güç bir mutluluk duygusu..

Şey gibi..

Sanki ırmak kenarında Ağustos sıcağında serinleniyormuşsunuz gibi, kış ortasında sauna'da rahatlıyormuşsunuz gibi..

Neden mi uçtuk arkadaşımla birlikte bugün dediniz..

Söylemeye çalışayım..

Öncelikle şunu söylemeden geçemeyeceğim; beni en mutlu eden şeylerden biri, çocuklarla zaman geçirmek bir de promlemli dargın veya konuşmayan iki insanın aralarını bulmak ve barıştırmak. Barıştırıp onların mutluluğunu görmek beni çok mutlu ediyor.

Bahsetmiş olduğum arkadaşımda da aynı şeyi yaşadım.

Çokca uzun yıllardır birbirleriyle konuşmuyorlardı iki kardeş fındık kabuğunu doldurmayacak nedenlerden dolayı..

Altını çizeyim, iki insanın hele iki kardeşin birbirleriyle konuşmamasını ilkellik sayarım.

Böyle bir haber duyduğumda kendimi hemen görevli saymaya başlarım. Mutlaka bu görevi başarmalıyım, mutlu sonucuna varmalıyım.

Asla pes etmem!

İki kardeş konuşmalı koklaşmalı sarmaş dolaş olmalı..

İsrarlarıma dayanamayarak şunu söyledi önce arkadaşım; "senin pozitif israrlarına benzer yaklaşımları akrabalarımdan görmüş olsaydım çeyrek asır boyunca konuşmadığım ağabeyimle çoktan barışır konuşurdum. Bazı şeyleri aşamıyorum, bana yarına kadar izin ver, yarın cevap veririm sana".

Bugün cevabını verdi, iki kardeşi başbaşa bıraktım. Neler yaşadıklarını kısaca şöyle anlattı arkadaşım; "koptuk!, o anı kameraya alabilseydim izlemeni isterdim. Sana nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum"..

Unutmamalısınız, çocuğunuzun hatta eşinizin sayısını arttırabilirsiniz, kardeş sayısını arttırın da göreyim!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..