Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Mutluluğun tanımı

MUTLULUĞUN TANIMI

Herkesin mutluluk anlayışı farklıdır.
Kimine göre mutluluk,
Uçuşan bir kelebeğin rengarenk kanatlarında,
Dinlenen bir müziğin melodilerinde,
Yediğin bir meyvenin lezzetinde,
Bir gencin umutlarında,
Bir yaşlının beklentilerinde,
Hayatın tadında,
Okuduğun kitapta,
Yazdığın dörtlükte,
Yaşanan aşkta,
Alınan hediyede,
Yetiştirilen bitkide,
Beslenen bir hayvanda,
Kırmızı güllerde,
Bir çok sevgi sözcüklerinde,
Seni Seviyorum`larda..
Dedim ya herkesin mutluluk kavramı farklıdır ve örnekler çoğaltılabilir.
Ben ise mululuğun en güzelini Annelerin ve Anne adaylarının yaşadığını düşünürüm.
Neden mi?
Çünkü ben Mutluluğun;
Bir çocoğun masumiyetinde, saflığında,
Gülümseyen ve pırıl pırıl bakan gözlerinde olduğunu bilirim..
Ve ben mutluluğun tanımını;
Bir çocuğun dudaklarından dökülen
SENİ SEVİYORUM ANNE cimlesinde bulurum....

NOT:Anne temasına bukadar değinip siz okuyucuları sıkmak istemezdim ama bu küçük dörtlüğü 04.05.2005 de anneler gününde yazmıştım.. Şuan sizlerle paylaşmamın sebebi ise şehit annelerine destek olabilmeyi istememden dolayıdır.. İnanıyorum ki bu acılı günlerde şehit annelerine bu küçük dörtlük biraz teselli olur.... Sürç-i Lisan ettimse affola... Sonsuz sevgi ve saygılarımla.....

 
Toplam blog
: 3
: 1465
Kayıt tarihi
: 07.01.08
 
 

Merhabalar... Üç yıldır sağlık sektöründe bilgisayar operatörü olarak çalışmaktayım.. Bilgi işlem pe..