Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Mutluluğun tarifi - 2

Mutluluğun tarifi - 2
 

Kedi vaaaar, kedi var!


Yaşlı kedi kuyruğu ile oynayan küçük kediye sordu:

“Neden kuyruğunu kovalayıp duruyorsun?”

Küçük kedi şöyle yanıt verdi:

“Bir kedi için en güzel şeyin mutluluk olduğunu öğrendim. Kuyruğumu kovalıyorum, kovalıyorum, kovalıyorum… Sonunda onu yakaladığımda biliyorum ki mutluluğu yakalamış olacağım.”

Yaşlı kedi gülümsedi:

“Gençken ben de senin gibi mutluluğun kuyruğumda olduğuna inanırdım. Yıllar geçtikçe anladım ki; ne zaman onu kovalasam o benden uzaklaşıyor, ne zaman kendi işime baksam o hep peşimden geliyor.”

Kıssadan hisse: Mutluluk sizin kendinizle olan bir meselenizdir.

Mutlu olmak isteyenlere ithaf olunur…

Nüvide Gültunca Tulgar'ın Kendi Kutup Yıldızını Bul adlı kitabından alıntıdır.

 
Toplam blog
: 38
: 4648
Kayıt tarihi
: 03.11.07
 
 

Çok okurum… Bazen kendi çapımda yazılar karalarım, kendim de beğenmem ama olduğu kadar, napiyim… ..