Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '14

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Mutluluk, korku, endişe, heyecan aynı anda yaşanır mı?

Mutluluk, korku, endişe, heyecan aynı anda yaşanır mı?
 

İnsan aynı anda mutluluğu, korkuyu, endişeyi, heyecanı hem de çok şiddetli bir şekilde yaşayabilir mi? 

Bir kaç gün öncesine kadar bana bu soruyu sorsalardı karşımdakinin deli olduğunu düşünürdüm. Olur mu böyle saçmalık derdim.Ama oluyormuş.Mutluluk, korku, endişe, heyecan bir arada yaşanıyormuş.

Bir insan düşünün. Aynı saniyelerde gözlerinden yaşlar gelecek kadar mutlu, bir ormanda karanlıkta vahşi hayvanlar arasında kalmış kadar korkuyor,  bir savaşta her an başına bomba düşme tehlikesi içinde yaşayan bir kişi kadar endişeli. Bu arada yüksek bir dağın tepesinden aşağı parapanta ile atlamaya hazırlanan bir sporcu kadar heyecanlı.

Bilmem verdiğim örnekler yeterli oldu mu?Üniversite sınavına giren bir genç kadar heyecanlı, bir tahlil laboratuarı kapısında patoloji sonucu bekleyen bir kişi kadar endişeli, elinde kalan son bir kaç lira ile çoluk çocuk ay sonunu nası çıkaracağım diye düşünen bir memur kadar korkulu.

Bu yaşıma kadar hüznü, mutluluğu, nefreti, sevgiyi aynı anda yaşadığım zamanlar oldu. Yüreğimin acıdan yırtıldığı anlar oldu.

Ama hiç bu kadar korkup, endişe duyup, heyecandan kalbim çarparken  mutluluktan ağladığımı hatırlamıyorum.

Demekki oluyormuş.

Sanırım çok merak ettiniz beni bu denli mutlu eden,  deli gibi korkutan, çılgın gibi  heyecalandıran, endişeye gark eden olayı.

Biraz da siz meraklanın. Şimdi anlatmayacağım.

Bir süre sonra bol bol dinleyeceksiniz benden nasılsa .Yok yok okuyacaksınız.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..