Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluk benim! Hüznünde boğul!

Bakıyorum da mutlusun! Ve şu s... sosyal medyasında gülücükler saçıyorsun! Oysa mutluluğunun bir gün aynı yolda benimle karşılaşacağını bilmiyorsun. Mutluluğun, senin mutluluğunun bir gün gelecek karşıma “Gideyim mi birader?” Diyecek.  “Git.” Diyeceğim, sana ait hiçbir şey kalmasın da onda…

Ve

Bir gün mutluluk seni terk edecek, aynı beni terk ettiğin gibi. Hani bir itin kasığında bulunan pire misali, rahatsız edici.

İşte tam o vakit, bekleyeceksin! Hani bozuk para gibi harcadığın mutluluğun yok mu? İşte onu saatlerce, günlerce belki de sonsuza kadar bekleyeceksin ama gelmeyecek! Çünkü hiçbir hüznün üzerine mutluluk kurulmaz! Sen, benim hüznümün üzerine mutluluk kuramazsın. Lakin biz iyi dost olduk hüzün ile, akşamları iki duble rakı atıyoruz, tavla oynuyoruz ve bu şerefsiz her seferinde beni yeniyor. Ağzında da sanki şeker fabrikası var, en sert içkiyi bile tek yudumda midesine indiriyor.

Neyse vakit geldi! Artık mutluluk beni, hüzün de seni bekler…

 

 
Toplam blog
: 8
: 115
Kayıt tarihi
: 26.02.16
 
 

Bir şeyler anlatıyorum. Bazen anlattıklarımı bir kitapta topluyorum. "Bedeni Büyüten Kalp" Adlı K..