Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Mutluluk bir gazetede saklıymış

Mutluluk bir gazetede saklıymış
 

"RESİM:PAPATYA650"


Günlerden bir gün… Tesadüfen Seyir Defterine giriyorum… Bir de ne göreyim Sevgili Ruksan Hanım o gün cafe ekinde yayınlanan blogları bildirmiş… Aman Allah’ım gözlerime inanamıyorum… Yayınlanan yazılardan biri benim yazım… Ankara’dan Safranbolu’ya başlıklı olanı… Nasıl bir coşku yüreğime yerleşen… Kelimelerle anlatılması imkânsız bir tat…

Saat gelsede çıksam işten. Alsam elime yazımın yayınlandığı gazeteyi… Sanki ne yazdığımı bilmiyormuş gibi yeniden okusam her satırını… İlerliyor saatler ama bir de bana sorun…

…….

Hemen evimin yakınındaki büfeye koşuyorum, alıyorum bir gazete, yazım yok… Allah Allah… Nerede peki… Acaba yanlış mı anladım mesajı… Ertesi gün gelip tekrar okuyorum... Meğerse Salı günüymüş… Ben o heyecanla atlamışım günlerden Çarşamba olduğunu… Sanıyorum ki o gün kü gazetede… Yok… Yok… Yok… Hiçbir yerde Salı gününün gazetesi yok… Eşe dosta haber salıyoum yok… Çıldıracağım…

Derken mesajın sahibi yetişiyor imdadıma ve gönderiveriyor bana yazımın çıktığı gazeteyi tüm nezaketi ile… Zarfı açarken ellerim titiriyor… Heyecanım son raddesinde… Kalbim öyle hızlı çarpıyor ki… Artık bende… Benim…

Bulutların üzerinde uçuyorum şimdi. Duygularımı kelimelere dökmek çok zor. Mutluluk bu işte.

Belki okudunuz belki bakıp geçtiğiniz bu yazıma diğerlerine olduğu gibi. Yorum yazmaya değer bulmadınız… Kimbilir… Ama bilmediniz benim için ne kadar önemli olduğunu…

İlk önce editörden öneriler bölümünde yayınlanan yazılarım sevindirmişti beni şimdi de bu yazım… Ruksan Hanım olmasaydı ne yazımın yayınlandığını öğrenecektim ne de yazım bana ulaşacaktı…

Çok teşekkür ederim Ruksan Hanım size…

Çok mutlu ettiniz beni, gerçekten çok mutlu ettiniz Ruksan Hanım… Ömrüm oldukça saklayacağım, biliyorsunuz.

Ve sizlere değerli editörlerimiz… Yazılarımı yayınlamaya değer bulduğunuz için…Sonsuz teşekkürler… En büyük mutlulukları tattırdınız bana…

Yayınlanan yazıları görünce hep ne kriterler aranıyor, neye göre seçiliyor diye düşünürdüm… Yok canım benim yazdıklarımı seçmezler derdim… Yanılmışım… Hem de çok… Artık biliyorum sadece yazmak gerek…

Uzun süredir yazmak istediğim bir yazıydı bu… İzne ayrılacağım günün son saatlerine denk geldi… Evet sevgili dostlar üç hafta kadar aranızda olmayacağım… Tatil deyip duruyordum ya işte o an geldi…

Şimdilik allahaısmarladık…

Görüşmek üzere…

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..