Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '07

 
Kategori
Psikoloji
Okunma Sayısı
1331
 

Mutluluk bizim elimizde midir?

Mutluluk bizim elimizde midir?
 

Ne demeye çalışıosun demişsinizdir belki başlığı görünce belki bazılarınız doğru bencede değişik bir konu demiştir bazılarıda böyle bişi mümkün mü ya? demiştir.

Zaten bu konu hakkında yazmamın sebebi de bu ;

Ben bazen kendimi mutlu bulurum bazende mutsuz doğrusu en çok mutsuz bulurum mutlu olduğum zamanlar kısadır hemen biter. Ama bu düşüncem eskidendi doğrusu şimdi aynı şeyleri düşünmüyorum. Şu an bana göre mutlu olmamız ve olmamamız bizim elimizde kısacası demek istediğim mutlu olmak veya olmamak bizim isteğimize bağlı farkında olmadan bazen ters giden birşeyden hemen yıkılır ve mutsuzum iğrenç bir gün her kötü şey beni bulur gibi laflar kullanır hemen mutsuz oluruz keşke böyle demek yerine şöyle deseydik evet bir olumsuzlukla karşılaştım ama bu mutluluğuma engel olamaz.

Yani bence kesinlikle mutlu olmamız bize bağlı ama bu burda yazdığım kadar kolay değil biliyorum bazı büyük olumsuzluklar benim yazdığımın tam tersini düşünmenize de sebep olabilir ben bile bu durumda karar değiştirebilirim ama çoğunlukla bazen çok abartırız bazı şeyleri ve kendi kendimizi mutsuz ederiz.

Mutluluk sizle olsun içiniz mutlulukla dolsun:)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Mutlu olmak elimizde olmayabiliyor, sevdiklerimizin hastalıkları, üzüntüleri bizleri de mutsuz edebiliyor... Bir de kötü olan şey, mutsuzluk bizim elimizdedir... Eğer bir kişi mutsuz olmak istiyorsa ona ne yapılırsa yapılsın, karşısına ne kadar güzel şey çıkarsa çıksın mutlu olmayacaktır... Ama mutsuz olmak istemek de hoş bir şey değil galiba... Bunların yanında dediğin gibi güzel bakmak gerekiyor hayata... Ancak bu şekilde mümkün olduğunca mutlu olabiliriz... Sevgiyle...

Barış 
 21.01.2007 16:23
Cevap :
Kesinlikle size katılıyorum mutluluk bazen bizim elimizdedir bazense değil ama ne olursa olsun içimizin mutlulukla dolması dileğiyle:)  22.01.2007 14:05
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 46
Toplam yorum
: 87
Toplam mesaj
: 13
Ort. okunma sayısı
: 1636
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster