Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluk böyle birşey işte..

Mutluluk böyle birşey işte..
 

Mutluluk bazen dağ tırmanışı sonundaki zirvede..

Bazen sınav sonucunda kazanılan başarıda..

Bazen tiyatro oyunu sonunda alınan alkışlarda..

Bazen bir köy öğretmeni'nin öğrencisine kondurduğu öpücüğünde..

Bazen de hüzünlü ve sıkıntılı anındaki arkadaşınızın yanına koşup hüzünlerini dağıttıktan sonraki gördüğünüz göz ışıltılarında..

Zirve dışında; oynadığım tiyatro oyun alkışlarında, ehliyet sınav başarımda, 20 günlük çocuk korosu çalıştırma ortamımda çocuklara kondurduğum öpücüklerimle mutluluklarımı yaşadım..

Ama en çok hüzünlü ve sıkıntılı anında olan kişilerle sıkıntılarını ve hüzünlerini benimle paylaşıp onlarla konuştuğum anlarda mutlu oluyorum..

Bu sabah erken saatlerde firma sahibi arkadaşımın yanına gitmiştim..

Bilindiği gibi krizi en çok etkileyen sektörler arasında tekstil sektörü ilk sırada yer almaktadır.

Kısa sohbetimiz esnasında, yaşanan kriz nedeniyle son derece hüzünlü ve işyerinin kapatma düşüncesinde olan arkadaşıma; büyük beklentilerde olmamasını, iş kapasitesini düşürmesini, bu dönemin zor bir dönem olduğu halde karamsar düşünmemek gerektiğini, hayatta hiçbirşeyin kalıcı olmadığı gibi krizlerin de kalıcı olmadığını düşünmesini ve her olaya, her gelişmelere pozitif bakılması gerektiğini vurgulayarak telkinlerde bulundum..

Sohbetimizin sonunda arkadaşım oturduğu masasından ayağa kalkıp yanaklarımdan öptü, teşekkür etti ve iş yerini kapatma düşüncesinden vazgeçeceğini ve firmasının devamı için önlemler alacağını söyleyerek konuşmalarımdan dolayı çok mutlu olduğunu söyledi.

Onu mutlu gördüğüm anda inanın ben daha çok mutlu oldum..

Mutluluk böyle birşey olsa gerek..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..