Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '14

 
Kategori
Ev / Bahçe
 

Mutluluk bu galiba.....

Mutluluk bu galiba.....
 

Bu Sabah her zamanki gibi Ada'daki bahçemde oturup yazı yazarken kahve saatimin geldiğini fark ettim. Gidip kahvemi yaptım. Tepsiyi masaya koyarken arka fondaki ortancalar dikkatimi çekti. Buraya geleli iki hafta oldu ama geldiğimizde küçücük ve renksiz olan ortancalar büyümüş ve iyice renklenmişler.

Bu güzel manzaranın resmini çekmek istedim yazı yazmaya ara verip. Sonra çektiğim resme baktım. Resimde ortancalarım, bahçemin bir bölümü, kahvem ve bilgisayarım görülüyordu.

Bu resme bakıp bir an düşündüm. Saksağanların, kumruların öttüğü bu çiçekler arasında kahve içip yazı yazmanın, kısacası yaşamanın ne büyük mutluluk olduğunu anladım bir an.

Biliyorum yaşam hiç kolay değil bizler için. Ülkemin, dünyanın, toplumun ne büyük sıkıntılar içinde olduğunun farkındayım. Bütün bunlara ilaveten yaşım icabı romatizmalarımın, eskiyen organlarımın ağrılarını her an hissediyorum.

Bütün bu zorluklara karşın yaşamak, hele bu harika doğada nefes almak ne büyük mutluluk.

Yaşamanın, nefes almanın ne büyük mutluluk olduğunu bir yakınınızı kaybettiğinizde bir kez daha anlıyorsunuz. İki gün once yakın bir aradaşım genç yaşta vücudunda son bir yıl içinde beliren bir küçük hücrenin kurbanı olarak yaşamını yitirdi.

 İşte bu vefatlar bize nefes almanın ne büyük bir nimet olduğunu farkettiriyor.

Yazımı şairin dediği gibi bitireceğim. 'Her mihnet kabulum, yeter ki gün eksilmesin Penceremden.' 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..