Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Mutluluk Değil Aradığın AKP

Bunca yıldır
Ülkemizi yönetiyorsun AKP
Ama
Benim gördüğüme göre
Mutluluk yaşamıyor yaşatmıyorsun
Bu beni çok üzüyor
Mutluluk aramıyorsun hiç
Mutluluk değil aradığın asla değil
Oysa sevgili AKP
Yaşam mutluluktur
Ancak mutluluk yaşayanlar
Yaşadım diyebilirler
İnsan bu dünyaya yaşamak için gelir
Bu insanın temel gereksinimidir
Bunun için
Her insan mutlaka ve mutlaka
Barınma sorununu aşacak
Belirli gelir sahibi olacak
Evlenebilecek
Çoluk çocuk sahibi olabilecek
Onların bakımında sıkıntı yaşamayacak
Hoşça vakit geçirerek yaşayabilecek
Düzenli bir yaşam sürebilecek
Güvenliği sağlam olacak
Sevgi görebilecek
Bir statüye sahip olabilecek
Kendini korkusuzca ifade edebilecek
İşte bu insan mutludur
İşte bu insan yaşadım diyebilendir
İşte bu koşulları yaratmak düşer sana
Sevgili AKP
Senin şu günlerde yapman gereken bu
Ama bakıyorum sana
Senin bu tarakta bezin yok sevgili AKP
Sen daldın bir siyasi kavgaya
Başka hiçbir şey düşünmüyorsun
Siyasi rakiplerinle
Durmadan ağız dalaşındasın
Şunu bilmiyorsun sevgili AKP
Ya da biliyorsun da işine gelmiyor
O da şu
Sen sevgili AKP
Ağız dalaşına girdiklerinin de yönetenisin
Sen devleti yönetensin
Yani sen bir anasın
Yani sen bir babasın
Bir ana bir baba çocuklarıyla
Kavga eder durur mu hiç etmez
Ne yapar ana baba
Ağlayan kızan bağıran çocuğunun
Tutar elinden
Siler gözyaşlarını okşar yanaklarını
Alır gönlünü
Sen de böyle yapmalısın sevgili AKP
Ama yapmıyorsun yazık
Yazık ediyorsun sevgili AKP
Ben senden bunu bekliyorum işte
Sevgili AKP
Kavgasız yaşayacaksın
Kavgasız yaşatacaksın
Birlik beraberliğin doruğuna çıkacaksın
Bizleri de birlik beraberlikte tutacaksın
İşte bu nokta sevgili AKP
Mutluluk ve de mutlu yaşam noktasıdır
Dedim ya
Seni mutlu görmüyorum diye
Haklıyım değil mi
En büyük mutluluk sevgili AKP
Davranışsal güzelliklerle mutluluk yaratıp
O mutlulukta mutlu olmaktır
Kesinlikle söylüyorum ki
Mutluluk üretmeyen devlet yöneticisi
Asla mutlu olmaz
O mutlu olmayınca da halk mutlu olmaz
Öyleyse
Mutluluğa yönel sevgili AKP
Sen mutlu ol biz halk da mutlu olalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..