Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluk farkı

Mutluluk farkı
 

O değil de;
 
‘Sen Mecnun oldun da ben Leyla olmadım mı!’
 
Tabii tam tersi de söylenebilir. Lafı ortaya attım, gidiyorum… Güle güle kullanın… 
 
O değil de;
 
‘Hesap döner sap döner, gün gelir devran döner…’
 
Meali; mahşerde buluşuruz…
 
O değil de;
 
Darbe ve karşıtları… Kan gövdeyi götürüyor… Sığamadık koskoca dünyaya…
 
O değil de;
 
Magazin haberleri de tat vermiyor artık. Hiç değişik bi’ atraksiyon yapmıyorlar. Diziler, hergün son model arabalarla gezip tozmalar, hergün sevgili değiştirmeler, yarışmalar, para için ciğerini satanlar… Çok demode çok…
 
O değil de;
 
Bir anne sözü der ki, ‘Dağlarla davan var…’
 
Var anne var…
 
O değil de;
 
‘Kan benim, damar benim!’
 
Kan vermek istemeyen 11 yaşındaki çocuğun meydan okuması… Nedendir bilmem ben bu çocuğu çok sevdim…
 
O değil de;
 
Az önce, çocukların evlat edinilmeden öncesi ve sonrası fotoğraflarına baktım. ‘Mutluluk farkı’ diyordu… Gerçekten öyleydi…
 
O değil de;
 
Bi’ çocuklar, bi’ çiçekler, bi’ de sen İstanbul…
 
O değil de;
 
İyi bayramlar…
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..