Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Mutluluk köprüsünden geçemedim sensiz

Mutluluk köprüsünden geçemedim sensiz
 

mutluluk köprüsünden geçememenin hüznü


Bugün yine sensiz köşelerde yanlızlıgımı biçtim.
gökyüzünün mavisi yıldızların incisiyle ben seni seçtim
katran karası zifri gecesiyle name name badeler içtim
bastıgın çatlak topraklarda ayak izlerine hasret çektim

yerdeki karıncadan gökteki atmacadan sordumda geçtim
yüregim depreşti gözlerim doldu fırtınalar sürükledi ben seni seçtim
bu gece yelkenler indi suya hayatımın yanlızlık rıhtımında keşiştim
daralan yüregime imdat çagrıları boşyere saatlerce bekleyişti

adını yazdım tozlu yollara resmini çizdim edebiyat sayfalarına
şarkımızı okudum daglara taşlara martılara kuşlara tayfalara
bugün yine efkarlandım zifri katran karası gecelerde sabahladım
sensizlik okadar zorki yaşadımmı öldümmü ben bilemedim

tutacaktı ellerimiz ebedi gülecekti yüzümüz ömür be gülüm
sevilecekti bir yudum sevgiye muhtaç şu virane gönlüm
sensizligin sesiz köşeleri oldu birer zulüm be gülüm
bugün yine mutluluk köprüsünden geçemedim tek başıma be gülüm

Gonca Yeşiltepe


 
Toplam blog
: 57
: 372
Kayıt tarihi
: 09.11.08
 
 

1972 tarihinde İstanbul'da doğdum. İlk ve orta okul tahsilimi İstanbul'da tamamladım. Özel bir şii..