Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluk küçük ayrıntılarda saklıdır

Mutluluk küçük ayrıntılarda saklıdır
 

Önceki gün iki kere "Mehmet Önkibar" sesi duydum mağazamın dışından.". Kimdır, nedir?" diye merak edip baktığımda, bir bayan'ın reklam tabelama bakarak telefonla konuştuğunu gördüm... Belli ki telefonun öbür ucundaki birine bulunduğu adresi tarif ediyordu...

Eee keyiflenmedim desem yalan olur... Mutlu da oldum hem.

Nasıl mutlu olmam, adınızı taşıyan markanız birilerine duyuruluyor, üstelik telefonla...

Bilmeyenler için, "by Mehmet Önkibar", Erkek çocuk giyim sektöründe 01-12 yaş aralığında takım elbise-gömlek üretim ve toptan satış yapan firma olduğunu arz-ı endam ederim...

Birkaç dakika geçmeden, telefonda konuşan bayan ile birlikte üç kişi, alışveriş yapmak üzere mağazama geldiler... Alışverişleri bitiminde, yüzü gülen satıcı olduğumu, farklı giyindiğimi ve de farklı insan olduğumu ifade etmeleri beni çok mutlu etti...

Nasıl keyiflenmem, nasıl mutlu olmam efendim? Markanız konuşuluyor, duyuruluyor, size övgüler yağıyor, güzel sözler duyarken nasıl mutlu olmam?

Küçük mutluluklardır işte bunlar... İnsanı motive eden, hayata bağlayan küçücük mutluluklar...

Bugün de ailemle ilgili güzel şeyler duyduğumda, daha daha da mutlu oldum.

Amcamların yaşıtı bir hemşehrimden aldığım düğün davetiyesi sonrasında yapmış olduğumuz sohbet aralığında, ailem hakkında söylediği onur verici sözleriyle de demlendim doğrusu...

Mutluluk, hayat'a dair küçük ayrıntılarda saklıdır arkadaşlar...

Mutluluğu meta'larda arayanlara duyurulur...

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..