Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mutluluk

Mutluluk
 

Bana mutluluğu yazabilir misiniz, ya da mutluluğun resmini yapabilir misiniz? .

Bugün bir yerde okudum, ve çok hoşuma gitti. Ve ne kadar doğru dedim kendime. Mutluluk; sahip olduklarınla değil, sahip olduğun şeylerle ne kadar yetindiğin kadardır..

Demek ki dedim yine kendi kendime, ben sahip olduklarımla yetinebiliyorum. Ne güzel..

Sonra.. bugün beni mutlu eden olayları bir düşündüm ve sıraladım,

Bugün yine havanın masmavi ve günlük güneşlik olması.. ( bahar geliyormuşcasına ) , Blog yazılarıma baktığımda yorumlarımın gelmiş olması, Bahçemizde bulunan güllerin, kışa inat hala solmamış olmaları, Vee, bugün de hiç sigara içmemiş olmam..

Daha ne olsun degil mi??

Bazen yolda yürürken,yanımdan geçen insanları gözlemlerim.Asık suratlar,yan yana oturdukları halde hiç konuşmayan mutsuz insanlar..yolda bile tartışan insanlar..gençlerin birbirlerine küfürlerle hitap etmeleri...

Şaşkınlıklar içerisinde kalıyorum.

Evet,mutlaka bizi derinden üzen,yaralayan olaylar mutlaka oluyor..olacaktır da mutlaka..

Ama bazen;mutlulugun penceresinden bakmak gerektiğine inanıyorum ben..Hayatın içinden güzellikleri de çekip alarak yüzümüzün gülmesini saglamalıyız..

''Mutluluk,hepimize sadece kendi çizdiğimiz resimler ve uzaklıklar kadar yakındır''demiş şairin biri.

Ne güzel de söylemiş.

Her dogan yeni güne küçük mutluluklar,sevinçler sıgdırmanız dilegi ile...

Sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..