Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Mutluluk


Aradan 5 yıl geçmişti. Bu zaman dilimi içerisinde ikimiz de çok şey yaşamış ve atlatmıştık.

Geçen yıllar ikimizi de çok yormuştu. Dertleşecek insan arıyorduk ki birbirimizi bulduk.
Önce eski günlerden bahsettik, sonra geçen zamanda neler yaptıklarımızdan, yaşadıklarımızdan.....
Zaman geçtikçe ona bağlanmaya, duygular hissetmeye başladım. Eski duygularım canlanıyodu resmen.
Ve zaman geçtikçe de içimde büyüdükçe büyüyordu.
Yüreğimde kopan fırtınaları gizlemek çok zordu benim için. Zaten daha fazla gizleyemedim ve ona hissettiklerimi haykırdım.......(Seni seviyorum)
Artık top ondaydı. Ya ben de seni seviyorum diyecek ya da.............................. burayı yazmak bile istemiyorum...
Korktuğum olmamıştı. Evet o da beni seviyordu. İçimiz kıpr kıpır o geceyi uykusuz geçirdik....
Şimdi birlikteliğimizin 3. haftasındayız. Çok güzel gidiyor ilişkimiz. Bu arada o Manisa'da yaşıyor ben de İzmir'de.
Problemler de olmuyo değil hani. Ailesi daha beni tanımadan ilişkimize karşı cıkmış durumda.
Canımızı sıkan tek sorun bu. En kısa zamanda ailesiyle tanışayım diyorum. Göz bebeklerinin nasıl bir insanla birlikte olduğunu bilsinler de, belki biraz olsun yatışırlar, fazla üstümüze gelmezler..
Canım benim yanında olamadığım için çok üzgünüm...
Şimdilik bu kadar ilerleyen günlerde gelişmelerden haberdar edecegim sizi..

 
Toplam blog
: 13
: 476
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

1986 Tunceli doğumluyum. Yüksek okul mezunuyum. Çok fazla söze gerek yok diye düşünüyorum. Karaladığ..