Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mutluluklar paylaşılınca güzel !

Mutluluklar paylaşılınca güzel !
 

((Biz dünyayı çok sevdik ölüm bizden uzak olsun ))
Aşık olduk yüreklendik kader bizden yana dursun
Hasretliği çektirme Tanrım gözümüz yollarda kalmasın
Ne istersen al götür ama sevda bize aşk bize kalsın

Bugün sayfama girip en son yazdığım tarih'e baktığımda, ne kadar uzun zaman bu sayfalardan uzak kalmışım dedim, aylar geçmiş sene olmadan ilkay tekrar çık ortaya , göster kendini dedim:)İçimden geldiği gibi yaşadığım her anı'mı , başıma gelen, yaşanılan üzüntülü, mutlu tüm olaylarımı, gezdiğim , gördüğüm, yediğim , içtiğim her mekanı, , seyretmeye ve dinlemeye doyamacağım her güzelliği burda sizlerle paylaşmayı özlemişim.Paylaşımın getirdiği dostlarla konuşmayı, onların yorumlarını okumayı özlemişim.O kadar özlem birikmiş ki böyle bir yazı çıktı kalemimden.

Bu yazıyı yazmamın bir nedeni de daha önceki paylaşım gibi, , yaklaşan mutluluğumu paylaşmak istedim. Evliliğe adılan ilk adımdan bu yana tam bir sene geçti, ne çabuk geçti ve geri sayım başladı, son 7 gün benim için.Bu yüzden ki içime sığmaz hallerim ve içimde tariflendirmemediğim duygu hallerim var.Her şeye ağladığım ve inanılmaz duygusal anlar geçirdiğim günler bu günler.Allah o günümde de bana yardımcı olur inşallah!
Bu kadar duygusal bir yazının mantıklı bir sebebi olmalıydı di mi :)))

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..