Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Mutluyum...

Mutluyum...
 

Merhaba... Bugün öylesine mutluyum ki. Milliyet Blog'da yazmayı çok istiyordum.
Devamlı takip ettiğim blogdaki yazıları gördükçe, bir yandan yazmak istiyor... Bir yandan da korkuyordum.

İtiraf ediyorum! Evet, korkuyordum. Çünkü bazı yazılar çok bilimseldi, bazıları da benim ilgi alanımın dışında. Zevkle okuyordum hepsini... Ve korkularıma rağmen, yine de yazmak istiyordum.

Üyelik kaydımı yaptım, formu doldurdum, ilk blogumu da girdim. Hevesle beklemeye başladım yazımın çıkmasını, sizlerin arasında yer almayı.
Günler sürdü bu bekleyiş.

Mail geliyordu Milliyet Blog'dan. "Yazınızın red sebebi: Lütfen, profilinizin tanım bölümüne eğitiminiz, mesleğiniz ve ilgi alanlarınızla ilgili bilgiler giriniz, ardından yazınız tekrar değerlendirmeye alınacaktır " diye.

Bakıyordum, profilimde hiç eksik yok. Bunu bildiriyordum bir karşı maille. Ama mailim gitmiyordu. Sancılı bir dönem yaşamaya başladım. Profilimi yeniledim. Günlerce "Beklemede" kaldı.

Her gün blog yazılarını okumaya devam ediyordum... Bu arada sayfama da bakıyordum ne durumda diye. Değişmiyordu hiç bir şey. Blog girmeye devam ettim. Gözükmeyen sayfada da olsa, Milliyet Blog'da bir sayfam vardı. Bugün sadece blogları okudum, sayfamdan umudumu kestiğim için, kontrol etmek aklımda bile yokken... alışkanlıkla "sayfam"a tıkladım. İnanamadım... Nihayet... işte, nihayet aranızdayım. İşte bu yüzden, bugün çok mutluyum.

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..