Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Ocak '11

 
Kategori
Kitap
 

Muzaffer Cellek: ''Ört ki Ölem''

Muzaffer Cellek: ''Ört ki Ölem''
 

İstanbullu bir dostum, elinde bir kitapla çıkıp geldi. “Bunun yazarı, sizin Milliyet Blogdan mı?” diye. Sordu ve pat diye kitabı önüme koydu. “Ayol dedim, kitabı gökte ararken, senin elinde buldum. Tanımaz mıyım? “ İlk bakışta hem. “Ört ki Ölem’den tanıdım. Muzaffer Cellek’in çıkardığı kitap o. Tabi bizden, dedim.

Ondan sonra da bende aldı bir merak “ Sen nerden biliyorsun da bana soruyorsun” dedim. O da “ İçinden Çingen Sabiş geçiyor demez mi?.

Ya böyle dostlar. Kitabı yutarcasına okudum. Daha pek çok blogcu arkadaşımızın isimleri var kitapta.

Hemen kolları sıvadım. Kitabın arka kapağında Tarık Dursun K, arkadaşımız Muzaffer Cellek için, özetle diyor ki;

“Ört ki, Ölem” de Muzaffer Cellek, basın dünyasında bizlere yıllarını veren ustamız, toplumun büyük kaygısızlıkla göz ardı ettiği geçmişiyle karşılaştırıp, imkansızlıkların, çirkinliklerin hesabını soruyor. Bunu yaparken de, toplumu son derecede önemsiyor. Geçmişi hatırlatıyor.

Ulusal gazetelerimizden sonra ayrı olarak Milliyet’in Blog sayfalarından da tanıdığımız yazarın o amansız ısrarlı takipçiliğinde, “gözlem” ler, ağır basıyor.

Arkadaşımızla iftihar ettim doğrusu. Bloğun dışından da, önemli kalem Tarık Dursun K’ nın görüşü, demek bu yöndeydi. Sevindik.
Esas sevinmemin sebebi de, özünden kopmaması, blog arkadaşlarını unutmaması ve kitabında yer vermesi. En mühimi de, Milliyet Blog’a mensup olmanın ön plana çıkarılması ve bundan gururlanması.

Kitaba ulaşmak isteyen İstanbul'lular için: Muzaffer Cellek: ''Ört ki Ölem'' İstanbul - Beyoğlu Pandora Kitabevi

Daha nicelerine inşallah..

Ört ki Ölem Ustam...

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..