Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '07

 
Kategori
Sinema
 

Müzede bir gece

Müzede bir gece
 

Bir kaç gün önce izlediğim bu film hakkındaki düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim.

Başlarda biraz sıkılır gibi olsanızda , ortalasına doğru sizleri koltuğunuza yapıştırıp , gözlerinizi filmden ayıramıyorsunuz. Aslında ailenizle izleyebileceğiniz eğlenceli bir film. Bence en önemlisi belkide unuttuğumuz "müze" olgusuna merak uyandırması . Küçükken okulla yada büyüklerimiz ile gezdiğimiz şu günlerde ise unutulmaya başlanan müze olayana merak uyandırıyor. Ben kendi adıma film biter bitmez kendi kendime "bu şehirde hangi müzeler vardı" diye sordum. Robin Williams ın filmde olduğunu görünce şaşırdım.Çünkü oyuncuları hakkında (baş rol oyuncusu haricinde) hiç bir bilgim yoktu. Her zamanki gibi babacan , yol gösterici yapısı ile filmi dolduruyor. Tabi başrol oyuncusunun performansını da hafife almamak lazım.Gerçekten güzel iş çıkarmış. Hareketin bol olduğu Action sahneleri ile komedinin güzel harmanlandığı eğlenceli bir yapım. Özellikle çocuklar olan aileler için tekrar altını çizerek söylüyorum : Müzeyi sevdiren ilgi uyandıran bir yapım. Mutlaka görün derim.

 
Toplam blog
: 54
: 742
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ev hanımıyım. Gıda mühendisiyim. Ancak şu anda çalışmıyorum. Evim işim olmuş durumda. Amatör olarak ..