Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '15

 
Kategori
Mesleki Eğitim
 

Muzen Haber Sitesi Yazarı Latif Aslan ile..

Muzen Haber Sitesi Yazarı Latif Aslan ile..
 

Latif Aslan


Muzen Haber sitesi yazarı  Latif Aslan:”Türk gençliğinin en temel sorunu kuşak çatışmaları. Medya da bunu körüklüyor”

 

SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ? hangi okullarda okudunuz ve nerelerde çalıştınız?

LATİF ASLAN- İbrahim latif Aslan. 1988 Malatya doğumluyum. İlk ve ortaokul eğitimimi Kahramanmaraş da tamamladım. 2007 yılında hitit üniversitesi işletme fakültesini kazandım. 2011 yılında mezun oldum 2 sene gönüllü hizmetlerde bulunduktan sonra Çorum Belediyesi Engelli Eğitim Merkezinde 6 ay süre ile sekreter pozisyonunda çalıştım. Şu anda Kahramanmaraş büyük şehir Belediyesi Kültür ve sosyal işler dairesi başkanlığı Ar-Ge proje sorumlusu olarak çalışmaya devam etmekteyim. 

 

SORU-. Neden İşletme ve Neden Çorum? Bu okulu  tercih etmeden önce ve şu an duygularınız arasında ne farklar var? 

LATİF ASLAN- İletme tercihim babam faktörüyle oldu. Kendisi akademisyen olduğu için arkadaşlarına sormuş o da en uygun bölümün işletme olacağını düşündüğü için 24 tercihin 24 ü de işletmeydi. Çorum hiç aklımda yoktu harita da yerini bile bilmezdim. 21. ci tercihim Çorum geldi iyi ki de geldi bu kadar medeni ve temiz bir kent hayatımda görmedim.

 

SORU- Ailenizden bahseder misiniz ? Anne ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların sizin bu çabalarınıza bakış açısı nedir?

LATİF ASLAN- Babam Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik bölümü öğretim üyesi, annem emekli öğretmen bir erkek  kardeşim var o da şu an Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi son sınıf öğrencisi. Ailem beni her zaman desteklemiştir.

 

SORU- Neden Yüksek lisan yapma gereği duydunuz? Yüksek lisan yapmak sizlere hayatta neler kazandıracak

LATİF ASLAN- Askerliğimi tecil etmek için aslında. Yüksek lisans tabi ki önemli. Ama işlerimin yoğunluğu dolayısıyla derslere gidemiyorum.

 

SORU- İşitme engellilere Kur an öğretme çabanızın  amacı nedir? Amacınıza ulaşabildiniz mı?

LATİF ASLAN-Çorum da güzel bir projeye imza attık. Çok da etkili oldu. Bir abimiz Ramazan ayında hatim yapmıştı ona güzel bir tören hazırladık. Çok mutlu oldu. Onları kitapların en güzeli ile buluşturmak bana ayrı bir mutluluk kazandırdı. 

 

SORU- Üniversiteliler  genelde çekingen ve içine kapanık siz biraz daha  sosyal ve yeni kişilerle  tanışmayı sevmektesiniz. Bu size ne kazandırıyor?

LATİF ASLAN- Ben öyle değilim aksine sosyal arkadaş çevrem baya bir fazla. insanlar kabuğunu kırıp gönül köprülerini insanlara uzatmalı ki birçok tedirginlik duyan önyargılı insanların da o köprüden geçmesine yardımcı olsun.

 

SORU- Kişisel Gelişimin öneminden ve size sağladıklarından bahseder misiniz? 

LATİF ASLAN- İnsanın nasıl hücreleri yılda bir defa toptan yenileniyorsa insanında kendini fikirlerini, yanlış bildiklerini, yenileme yaparak doğruya ulaşması gerektiğine inanıyorum.

 

SORU-  Zaman planlaması yapamamak pek çok gencin sorunu. Bu sorunu çözememek sizlere ne kaybettiriyor?

LATİF ASLAN- Zaman çok önemli. Doğru iş olunca zaman ne kadar az geliyor insana anlıyorsunuz. Burada sorun insanlar yanlış işler yaptığı için ya da lüzumsuz işler yaptıkları için zamanın ne kadar değerli olduğunu umursamıyorlar.

 

SORU-  Türk Gençliğinin genel sorunları ve çözüm yolları genelde ne sizin  için

LATİF ASLAN - Türk gençliğinin en temel sorunu kuşak çatışmaları. Medya da bunu körüklüyor. halbuki babamızla bizim aramızda öyle çok büyük farklılıklar yok. ama biz onlardan farklıymışız gibi daha modernmişiz gibi davranmaya çalışıyoruz. yok böyle bir şey. 

 

SORU-Başka ne anlatacaksınız ?

LATİF ASLAN- Böyle bir imkanı verdiğiniz için çok teşekkür ederim. İnşallah en kısa zamanda yeniden bir araya gelmek dileğiyle. Tüm okurlarınıza selamlar saygılar.

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..