Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Müzeyyen

Müzeyyen
 

Müzeyyen


Mahçup martıların gezdiği bir sabah vakti
Lal olmuş muhacir aşklar ağırlayan ceren
Karanfillere sarınmış bir sonbahar yaşar 
 
Dokunmanın ve susmanın ağırlığında
Kendi tenhasında bir aşkın zamana düşen ağırlığı 
Akşamın kanadığı kıyılara eski lisanıyla oynaşan rüzgar
Aşkı acıda ağırlamanın sesi
 
Yazdan kalma yaramdan sızan agu
Efsunlarla uçurumlar süzer 
Yüzümün her yanından 
 
Sokakların karanlığını elleriyle silenler bilir
Seslere düşen ışığı 
Özgürlüğün bedelini
Yarım kalan aşkları 
 
Her sabahın alacaksında 
Lacivert bir hüzün kalır ondan bana
Aklım sokaklarda kalır 
 
Gözlerinde alaca bir hüzünle susardı
Gözleri o eski sonsuz günbatımlarıydı
Sonra indirip başını ellerinin arasına 
Hem çok kalabalık 
Hem çok yalnız 
Ellerindeki yangın izlerine bakardı 
 
Her susuşu yanmış söz uçlarıydı
Kefenin ve şehvetin dilsiz dokunuşuydu
Parmak uçları 
Başka bir alemin nefesiyle sesleniyordu konuşunca 
 
Atılırdı kahrın solmuş atlasına körpecik bedeniyle 
Nar kırmızı bir çileydi yüreğin aynasında 
Bir sızıdan arta kalan
 
Gitti
Acı bir isyanın peşinden 
 
Bağlandım, bekledim ve kargışlandım
Yağmurlar bütün renkler silmişken
 
Gelgelelim ummuyordum 
Gecenin ve ıssızlığın 
Böyle apansız üstüme geldiği saatlerde 
Çıkıp geleceğini 
 
Çığlık çığlığa martılar kalbimde toplanmıştı 
Sabahtı 
Kalbimin kapıları açıktı 
 
Yapma dedim
Müzeyyen 
Kendini şiirden çıkar 
Kendini benden çıkar 
Bu sefer gitme 
 
Mehmet Özgür Ersan
 
Fotoğraf:Ayfer Akyıldız
 
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..