Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Müziğin gizemi

Müziğin gizemi
 

Müzik….

Sonsuz gelen mutluluk gibi adeta.

Her sözcüğünde yatan sırlar melodiler eşliğinde aktarılıyor onu görebilenler tarafından. Ne güzel bir şey müzik.

Sevmeyi, sevilmeyi, aşkı ,huzuru, barışı ve daha nice güzel şeyleri anlatıyor. Hayatımızda olmama ihtimali düşünülemez. İçinde yaşadığımız ortamda her şey artık müziğin içinde değil mi?

Müzik , melodilerin diyarı…

Nice sessizliklerin ses bulduğu  adeta görünmezin kendini gösterdiği bir farklı bir yer. O yerin güzelliğine kavuşmak onu hissetmekten ve anında yaşıyor olmaktan geçse bile hala birçok gizemle dolu.

“Müzik ruhun gıdası”  sözü herkes tarafından bilinen bir söz ama hiçbir zaman tam olarak anlaşılmış değil.

Müzik kendini bulmak,

Müzik hissetmek, sözcüklerin içinde melodiler eşliğinde kendini görmek demek.

Saklı bir diyara açılan kapıları bularak o diyara adım atmak demek…

Müzik, notaların sesi…

Melodilerin sesi olmadan dünya güzellikleri ve doğanın sesi insanın benliğiyle buluşamaz. Onsuz bir hayat benim asla var olamayacağım bir hayat. Müzik benim her şeyim. Harflerin hecelere, hecelerin sözcüklere, sözcüklerin kelimelere, kelimelerin ise cümlelere dönüştüğü güzel ortamın içinde kendimi bulabildiğim büyülü, sihirli bir diyar.

Çoğu insan o güzellikten mahrum ederek yaşıyorken çoğu insanda tıpkı benim gibi o diyara adım atmış ve orada kendini tanıyarak, keşfederek, görerek yaşıyor hayatını.

 Farklı diyarlara kapılar birçok notanın melodiye dönüştüğü sırada açılıyor. O kapıların ardına saklanmak yerine içeri adım atarak kendini ona teslim etmek en güzeli işte tam da burada yatıyor.

Müzik ruhun ve bedenin ilacı, birçok hastanın dermanı,

Müzik güzelliklerin efendisi, doğanın ve var oluşumuzun sesi.

Müzik sonsuz huzurun anahtarı. Sonsuzluğun hakimi.

Müzik hayatın anlamında gömülü değerli bir hazine,

Müzik her şey demek…

 

 
Toplam blog
: 38
: 410
Kayıt tarihi
: 10.10.16
 
 

Şuan hala ünivesite öğrencisiyim. Tarih bölümü 3.sinifa gidiyorum. ilgi alanlarımın başında edebi..