Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Müziğin ve sanatın ustaları

Müziğin ve sanatın ustaları
 

Melekler


Sevgili kızım Cansın'ım,
Rahmete vesile olsun diye, hislerimi yazabileceğim.Hayır o güzelikler, içimden kopanları bestelerim ifade ediyor. Siz şairler olmasa bizde olmayız.Söz dışında, saz semaileri, ilahilerle iktifa edeceğiz.

Eşi olmayan şairsin. Öyle oldoğunu topluma isbat ettin.Ve güzel konuşmalarınla hepimize hayat veriyorsun. Seni yine ilhamlarınla baş başa bırakırken, gözlerinden öperim.

Manevi annen Semahat Özdenses.
10 EYLÜL 2000

O çocukluğumun radyosunun, güzel duygulu sesiydi.O yaşlarda bile bestelerine bayılırdım.Melahat Pars gibi nadir ve çok değerli kadın bestekarlarımızdandı, Sevgili Semahat Özdenses.

Müziğin sanatın büyülü dünyası, ve şansım o ve onun gibi birçok değerli, büyük sanatçıyı tanıma fırsatı verdi bana.

Semahat hocam son zamanlarda sık, sık arardı beni Ben de onu. Dertleşir, dedikoduları anlatırdı bana. Sevgili Selahaddin İçli yi çok severdi.Selahaddin beyin amcası büyük bestekar Şerif İçli ile olan dostluklarını anlatırdı.Şimdi Maltepe huzur evinde.Sık, sık gidiyorum ziyaretine. Hastalığına rağmen yine de hatırlıyor.
Geçen akşam, Pop Starda izledim onu.Belleğinin ona vefasızlık etmesine rağmen, şarkılarını ve o büyük alkışları duyduğu anda ki yüzünün ve gönlünün ifadesini içime doldurdum hazla Gözyaşlarımı tutamadım.Kıpırdatamadığı ellerini o alkışlara cevap vermek için, kaldırmaya çalışıyordu.Ve çok mutlu olmuştu biliyorum.

Sanatın, müziğin, büyüsü güzelliği ve gücü, ışık, ışık, kalbinde tekrar uyanıyordu ve kalbinde hissediyordu eminim.
Akşam oldu hüzünlendim ben yine
Hasret kaldım gözlerinin rengine.

Her mevsim içimden gelir geçersin ve daha nice ölümsüz bestelerin bestekarı güzel sesi sen ve senin gibi değerli sanat abideleri eserleriniz ve sevgilerinizle sonsuza kadar yaşayacaksınız ve hep var olacaksınız..Önünüzde bütün kalbimle ve saygıyla eğiliyorum....
Cansın Erol
 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..