Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '07

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Müzik mi, cızırtı mı?

    Benim sorunum toplum içinde kulaklıkla müzik dinleyenlerle. Kulaklığın kullanım amacı sanırım toplum içinde başkalarını rahatsız etmeden müziğini dinlemek. Sanırım diyorum çünkü çoğu kişi bunu pek bilmiyor. Sabah otobüse biniyorum, ortalıkta tiz bir ses. Müzik desem müziğe benzemiyor. Yalnızca bir cızırtı. Dinleyen belki müziği duyuyordur ama dışarıya gelen ses bir cızırtıdan ibaret. Hemen her sabah birilerini uyarmak zorunda kalıyorum ve uyardığım için de bazan ben azar işitiyorum. İnsanlar da bir garip. Rahatsız oluyorlar ama uyarmıyorlar nedense...

    Bir sabah giderken arka sırada yer buldum ve oturdum. Zaten arka tarafa doğru giderken bir takım sesler kulağımı tırmalıyordu. Yer bulma heyecanıyla ne olduğunu anlamamıştım. Oturunca farkettim. Sağ tarafımda 3 kişi vardı ve üçünün de kulağında kulaklık… Ne var bunda demeyin. Hepsinin de sesi aşırı açıktı ve hepsi de farklı müzik dinliyorlardı. Tabi kendilerine müzik geliyordu ama bize…. Cıyak cıyak bağırmamak için kendimi zor tuttum. Nazik olmaya çalışarak hepsini uyardım ve seslerini azaltmalarını istedim. Tabi bana bakışları hiç de dostca değildi.

    Lütfen bu yazımı okuyan ve toplum içinde kulaklıkla müzik dinleyenler.. ya da yakınlarında bu tür aletler olanlar... Kendiniz dikkat edin ve yakınlarınızı uyarın. Kulaklıkları amaçlarına göre kullanın. Sabah sabah kimsenin sinirlerini bozmaya kimsenin hakkı yoktur.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 212
    Kayıt tarihi
    : 01.03.07
     
     

    44 yaşında, 20 yıllık bankacıyım. Üniversiteden İngilizce öğretmeni olarak mezun oldum ancak iş yaşa..