Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Mizah
 

Müzik olsa iyiydi!

Müzik olsa iyiydi!
 

Tamam pes ediyorum ama gene de söylemeden geçemeyeceğim!

Bloglarda fon müziği olsa iyiydi!

Hep merak etmişimdir. Mehter müziği niye vardı! Evvelki harplere güle oynaya mı giderdi Millet!

“Mehmet, gel gidelim yeniçeri olalım anasını satayım! Cem Karaca bedava! Barış Manço bedava! Hasan Mutlucan bedava!”

“ Hadise olmazsa gelmem! Canıma değmeli!”

Bir de şu var. Diyelim baskın yapılacak. Mesela Sırp sındığı savaşı. Çıt çıkmaması lazım çünkü düşman uykuda! Birden Hasan Abi bağırıyor!

“Bağdatın kapısını Genç Osman açtıı..!

“Hocam ne yaptın? Sessuzluk sessuzluk deduk ya! Açmayacaktın ağzını!”

“Birden aşka geldim Kazasker Ağam!”

“Hem Estergonu söyleyecektin ulan!”

“Burası orası değil mi?”

“Padişahımız Dördüncü Murat mı bre! Daha birincideyiz! Atın bunu zindana!Lazım olduğunda yerine cd koyarız! Bir çuval inciri berbat etti!”

Bir de şöyle düşündüm. Böyle davullu zurnalı savaşa giden bir ordudan her zaman korkulur!

“Duydun mu sesi Yorgo?”

“ Davul! Sanırım Türkler geliyor!”

“ Bunlar da müzikle gelmeseler olmaz!

“Müzik ruhun gıdası ya! Göndermeden doyuracaklar!"

“Kaçalım boşver!"

Ön korkutma psikolojisydi i bu!

Aslında bu savaşlarda bir mertlik vardı.

“Kaçın, bakın geliyorum ha!” Demekti bu!

Şimdi habersiz geliyor bomba! Mertlik bozuldu!

Halk kararsızdır!

“Yanoş duydun mu? Türkler konsere geliyor! Bak daha karşıki dağda başlamışlar!”

“Bana pek hayırlı gelmiyorlar gibi geliyor ama!”

“Bardağın yarısını dolu olarak düşün Yanoş! Karamsar olma!”

“Bilet almadık ama Dimitri!”

“Halka açık!”

Sanırım buradaki Dimitri işbirlikçi profili çiziyor!

Yani bunca sözüm şuna! Osmanlı savaşa bile musiki ile gidiyordu.

Biz?

Başka da birşey demiyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..