Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '12

 
Kategori
Siyaset
 

My ambar

My ambar
 

TENEKE KUTUDA SİYASET


Mayanmar'a  uçakla gofret götüren, fırst ladıe Emine Erdoğan eleştirilince, Başbakan, eşine arka çıkmak için gazetelerde, tv lerde ilan yayınlatıyor. İki sümüklü çocuk, Mayanmara yardım edin. O sümüklülerden, bizim ülkemizde çok var. Bizim ülkemizde de açlıktan ölen çocuklar var. Bizim ülkemizde bombalarla yanarak ölen çocuklar da var. Bizim ülkemizde, devletine, devletinin askerina, polisine taş atan çocuklar da var. Bizim ülkemizde 21. yüz yılda, okula gitmeyen binlerce çocuk var. Bizim ülkemiz kaynıyor. Bizim ülkemiz yanıyor. Bizim ülkemiz çatırdıyor. Gazetelerde, TV lerde ilan. Mayanmara yardım edin. Neresidir bu Mayanmar. Nereden çıkmıştır durup dururken. Neyi unutturmak içindir. Fitre zekatmıdır, ne dir. Fitre zekat ise, memlekette zekatlık mı kalmadı. 77 Milyon zengin mi olduk. Myanmar değil de My ambar mı yoksa, anlamadım gitti.

İki, üç, beş derken, haftada 20 şehite çıktık. Gaziantepte bomba. şimdilik 8 ölü, 60 yaralı. Hakkari de mayın patladı. 4 şehit. Boş verin, siz Mayanmara yardım edin. Hayır dualarını alın. 77 milyonumuzun duaları az geldi. Mayanmar lıların dualarını da eklersek, belki faydası olur. Olur da Mayanmarlılar, bizim için mi, Emine Erdoğan için mi dua edecekler, orasını bilmiyorum. Mayanmar= my ambar.

Başbakan, şimdilik siyaseti teneke kutuya koydu, Soğukta muhafaza ediyor. Bana kalırsa siyaset sıcak içilir. Siyaset soğursa, sokaklar ısınıyor. Siyasetin teneke kutulusu olmuyor. Varsa Mayanmara gönderin.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..